心大心細
將部N7 2013換LG
不過睇下收幾錢先
有冇師兄知道部LG有冇無線充電 ...
lam5799 發表於 2013-10-29 08:31

N7 2013 有 Google firmware update 喎, 4.4 又就出
Gpad 就行 4.2, 而 LG 個 track record 又 ....
兩難抉擇

TOP

唔知sd卡可以用咩format,又唔知有冇otg
都係先等師兄開箱

TOP

唔知sd卡可以用咩format,又唔知有冇otg
都係先等師兄開箱
tuff 發表於 29/10/2013 11:54 AM




LG香港 FACEBOOK答左 G PAD有OTG

TOP

今晚即時出出旺角睇睇
邪惡的化身 發表於 2013-10-29 11:41



    Me Too, 我問左2550 果間

TOP

如有3G或4G版, 部7.7可以退役了
pi2002 發表於 2013-10-29 09:27

有4G版?
http://www.morecellphone.com/tablet/lg-g-pad-83-4g-v507l/1182

TOP

回復 115# 大面人


有就好la... 咁要睇睇 mini 2 比下先決定買邊部.
希望定會平d. mini 2 好貴下.

TOP

回復 114# laico

出左啦?

TOP

I無巴又改左30號至有貨喎 間野之前又話寫29有貨 9吹既
另一間寫明1號至有

TOP

請問依家仲有冇無限4g plan?如果冇既話買wifi版...

TOP

I無巴又改左30號至有貨喎 間野之前又話寫29有貨 9吹既
另一間寫明1號至有
中田心 發表於 2013-10-29 15:01



    唔係丫

TOP