jabawack 當前離線
長老會員
心大心細 將部N7 2013換LG 不過睇下收幾錢先 有冇師兄知道部LG有冇無線充電 ... lam5799 發表於 2013-10-29 08:31
TOP
tuff 當前離線
進階會員
中田心 當前離線
中級會員
唔知sd卡可以用咩format,又唔知有冇otg 都係先等師兄開箱 tuff 發表於 29/10/2013 11:54 AM
laico 當前離線
今晚即時出出旺角睇睇 邪惡的化身 發表於 2013-10-29 11:41
大面人 當前離線
如有3G或4G版, 部7.7可以退役了 pi2002 發表於 2013-10-29 09:27
vincentysh 當前離線
carmenlai1219 當前離線
I無巴又改左30號至有貨喎 間野之前又話寫29有貨 9吹既 另一間寫明1號至有 中田心 發表於 2013-10-29 15:01