r921 當前離線
中級會員
TOP
ron1975 當前離線
Banned
dvd-rw 當前離線
進階會員
etet 當前離線
OLD-XEON 當前離線
tyranid 當前離線
改完後係咪要係WINDOWS用INTEL XTU改? 要改什麼? mov3 發表於 2015-3-21 01:10
收到部機喇, 請問點可以改做中文同點樣手寫入中文? thanks r921 發表於 2015-3-21 16:34