今日將會收到部機, 係咪唔需要再額外加變壓器就插得落電制??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1182# ron1975


    我分開買, 部機今日到, 但個keyboard仲未送,
問過賣家, 佢話已經送咗去e-bay物流, 要等e-bay處理

TOP

呢部機真係咁正, 出左咁耐都仲買得過?

TOP

咁小弟想問問我部機係z3795 國行...想轉做港保咁成立嗎?唔係翻身機黎,3年保

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

各師兄,我見之前D,LINK冇晒貨,請問呢部底唔底?

http://www.ebay.com.hk/itm/Dell- ... hash=item339f53e68c

TOP

收到部機喇, 請問點可以改做中文同點樣手寫入中文?
thanks

TOP

改完後係咪要係WINDOWS用INTEL XTU改?
要改什麼?
mov3 發表於 2015-3-21 01:10

用xtu 改個turbo boost watt(原來6w哥個) 可以長行行快d

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

收到部機喇, 請問點可以改做中文同點樣手寫入中文?
thanks
r921 發表於 2015-3-21 16:34

入Setting(右邊slide) >region set 返反Hong Kong 之係係add language 應可以download 返香港中文

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP