已reinstall windows 都係咁
唔知係唔係power throttling 問題
就算420p -1080p 都係咁



(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

9號ebay買咗仲未收到, 琴晚已經買埋mobile keyboard, 好心急想快啲有得玩

TOP

跟dell forum 改NVRAM + Intel xtu 可以改善到佢cpu throttling 既問題
改完之後睇片好好多
之前60C 左右就會power limit 佢行6W
(Around CPU 800-1200Mhz + GPU 2xxMhz), 改左可以長行 1.6-2Ghz + 500-800Mhz
http://en.community.dell.com/sup ... s/f/3824/t/19576995

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

DELL 好像十分吸引,但問題是全球保,會不會在香港不能成立,因為有POST講過做不到
而得90日,如果90日後變廢物 ...
hkmand001 發表於 17/3/2015 01:09 AM



    最近攪過, 最清楚, 香港實無得保venue 11 pro, 要拎返大陸保, 而翻新機更只可在購買地保, 俾錢都無得整

TOP

回覆 1126# 肥矢


我係 dell 到買翻新機.
個 cs check 過係有全球一年保.
因香港無賣 11 pro, 要返大陸做保養.
ebay 買我就唔清楚.

TOP

回覆 1127# hk.guy2


    宜家香港有v11pro賣喎, 唔知係咪都有保呢
http://www.dell.com/hk/p/dell-tablets#venue-windows-tablets

TOP

回覆 1128# r921

雖然係 11 pro, 但唔同model.

TOP

正常只要係win8.1內完全重置便可,翻新機可能需要跟機key+電話再啟動,但原廠win8.1都會有恢復分區,我是 ...
ron1975 發表於 2015-3-17 14:24



    恢複分區不用key可以回去出廠設定,跟新機完全沒有分別

TOP