167pk 當前離線
Banned
TOP
ilikewai 當前離線
I Like Wai
中級會員
andyming 當前離線
瀚宇博德
進階會員
有咁既事 167pk 發表於 2012-7-12 23:18
最近睇 蘋果動新聞 係 lag 我幾部 android 都 lag 只有 ipad 最順 ilikewai 發表於 2012-7-12 23:31
但我冇事喎, 會唔會同您部router唔夾呢 167pk 發表於 2012-7-12 23:35
您呢次用"修復"來刷吧 167pk 發表於 2012-7-12 23:37
唔係手機版 你桌面版 喎 ilikewai 發表於 2012-7-12 23:41