提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最近睇 蘋果動新聞 係 lag 我幾部 android 都 lag 只有 ipad 最順

TOP

有咁既事
167pk 發表於 2012-7-12 23:18



   總之我用蘋果日報片段做標準
FLASHPLAY一定有問題 跳格得好過份~聲畫又唔同步
YOUTUBE~就HD片~WIFI 緩衝到一半又LAG~
而家再升多次7兄個...H版1.02A~試多次~唔信邪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最近睇 蘋果動新聞 係 lag 我幾部 android 都 lag 只有 ipad 最順
ilikewai 發表於 2012-7-12 23:31



  手機冇問題~I 9000~同GALAXY R~同NEXUS 都好順~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

但我冇事喎, 會唔會同您部router唔夾呢
167pk 發表於 2012-7-12 23:35


FLASH跳格應該唔關ROUTER問題
U~TUBE就不唔知LU

TOP

您呢次用"修復"來刷吧
167pk 發表於 2012-7-12 23:37



    我第一次就係用收復~冇按過升級
我見都轉到V1.02A~
是否要按埋升級??

TOP

唔係手機版 你桌面版 喎

TOP

唔係手機版 你桌面版 喎
ilikewai 發表於 2012-7-12 23:41



    對~我平時手機都係睇桌面版的~超順

TOP