ddb493 當前離線
進階會員
TOP
hk.guy2 當前離線
中級會員
r921 當前離線
tyranid 當前離線
wy7008 當前離線
其實我唔明點解網站播720/1080p會lag/drop frame (letv/土豆/QQ/iQiyi/B站) 已經分別用左IE/Firefox/Chrome ... tyranid 發表於 2015-3-15 22:11
網上串流對方服務器忙會影響 I5 4代應該 on board 圖形用 hd 4400 wy7008 發表於 2015-3-16 06:26
I5 4300y is using hD4200 (Sent from HKEPC iPhone app) tyranid 發表於 2015-3-16 12:51
係喎 ! 佢 3D Mark 06 重低過 z3770 !! wy7008 發表於 2015-3-16 13:14
好在唔打機。其實,會唔會係driver 寫得唔好 I5 無理由咁差 hk.guy2 發表於 2015-3-16 19:12