167pk 當前離線
Banned
TOP
andyming 當前離線
瀚宇博德
進階會員
indyyeung 當前離線
中級會員
hkepcfan 當前離線
blueship 當前離線
初級會員
我部H機,用咗7兄DIY 1.02a,大部份功能感覺良好,咁嘅價錢值了。比較不滿是wifi 接收確實較弱,是否內地平 ... blueship 發表於 2012-7-12 20:34
你睇蘋果日報片有冇問題????我好LAG..... 你個FLASH 係咩版本? andyming 發表於 2012-7-12 20:46
我又無問題,個flash係巿場下載的。當然wifi 弱就差d! blueship 發表於 2012-7-12 20:51