提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

應該幾多分先正常
係咪有d咩我冇set.所以慢左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日放假番左上去寄,$18人仔,當行街食野,等寄到後退錢!

TOP

本帖最後由 hkepcfan 於 2012-7-12 19:48 編輯

終於完成退貨,賣家已收貨。等待退款中。
不知賣家會否爭論運輸費。
遲些再報告。

總括而言,這部機不錯,除了喇叭就比較差,幸好用了七兄介紹volume +,但聲仍很thin.若用外置耳機還不錯。

16:9尺寸較窄,若是16:10可能更好。

若示屏品質沒問題,直得保留。

TOP

你個flashplayer係咪club官方內置的?
可否放出來比我
我個H版係冇flash.我係市場下載的。是flash 11.1
我覺得係個flash有問題

TOP

我部H機,用咗7兄DIY 1.02a,大部份功能感覺良好,咁嘅價錢值了。比較不滿是wifi 接收確實較弱,是否內地平板都是這樣,之前部領先1又係咁,隔間房就已經收得幾差!

TOP

我部H機,用咗7兄DIY 1.02a,大部份功能感覺良好,咁嘅價錢值了。比較不滿是wifi 接收確實較弱,是否內地平 ...
blueship 發表於 2012-7-12 20:34



   你睇蘋果日報片有冇問題????我好LAG.....
你個FLASH 係咩版本?

TOP

你睇蘋果日報片有冇問題????我好LAG.....
你個FLASH 係咩版本?
andyming 發表於 2012-7-12 20:46


我又無問題,個flash係巿場下載的。當然wifi 弱就差d!

TOP

我又無問題,個flash係巿場下載的。當然wifi 弱就差d!
blueship 發表於 2012-7-12 20:51



    唉..搞唔店~ 市場係..最新Adobe Flash Player V11.1.115.12
再試V11.1.115.11..都係咁...

CUBE 又話有個改良版FLASH...搵唔到

TOP