win98se 當前離線
中級會員
唔該我巳將部機改行andorid cm7,但係我揾唔度點樣可以將部機鎖咗佢.唔知有無師兄可教路.thank ... 3025 發表於 2011-11-10 10:36
TOP
回復 win98se 我用到mytvb, 你個market係咩version? 我up左3.3.1 is ok SDef 發表於 2011-11-9 19:14
3025 當前離線
初級會員
cyrux 當前離線
進階會員
師兄,問完可否報告一下? 因為我都有裂痕... 唉~ pritt 發表於 2011-11-5 19:46
lnytkw 當前離線
回復 lamjeff 我試過係(鎖定螢幕度搵,但係都攪吾度)好煩呀! 3025 發表於 2011-11-10 11:11
pritt 當前離線
我個換機流程係咁...同大家分享下... 1. 打去800968316同CS講返裂紋既問題, 最好準備定SN...不過就算無 ... cyrux 發表於 2011-11-10 15:01