本帖最後由 b-29 於 2017-4-20 19:28 編輯
魔方果部成4k人仔,即係成4k半港紙,重冇得拆鍵盤,加多幾百買sp4算
林洋2 發表於 2017-4-20 19:18



    今早 睇漏眼,以為佢有触摸屏,个键盘必可折除,点知唔系,放棄佢喇!唔知今早有冇人執到个免费键盘呢!

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-20 19:38 編輯

現時買仲有畫筆送2199人仔

Screenshot_2017-04-20-19-37-37.jpg (88.76 KB)

Screenshot_2017-04-20-19-37-37.jpg

TOP

本帖最後由 Hiroring 於 2017-4-27 10:56 編輯

chuwi overseas official link download

Hi13 windows , drivers , bios

http://forum.chuwi.com/forum.php ... ypeid&typeid=62

驰为Hi13刷机包下载


http://bbs.chuwi.com/thread-30790-1-1.html

hi13 駆動下載

http://bbs.chuwi.com/thread-30790-1-1.html

TOP

用老外驱动 已经成功奘左企业版  亦已经激活成功  企业板用1607 .。

驅動那個touch screen 有些麻煩 但最后亦巳解决。。

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-27 10:40 編輯

真不幸了。老外驱动有些问题,那个触摸屏很不稳定,時有失灵  要重裝驱动解决,。馳为  你几時才有官方hi13 驱动下载。求下你了!

老外馳为官网,hi13固件下载后,是一過win10安装软件,唔見有獨立驱动包,点解架,唔通win10安装包已內置驅动!

嘿嘿,兩個post 兩边走,又几好玩

TOP

馳為可能有看epc 真的有hi13 駆動下載了。而家等下載完有否可以解決那觸控螢幕問題!

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-27 11:46 編輯

乜都冇裝,更新后,C drive 剩番40g 所以点夠用,我乜都冇裝架!

IMG_20170427_114021.jpg (48.42 KB)

IMG_20170427_114021.jpg

IMG_20170427_114528.jpg (95.7 KB)

IMG_20170427_114528.jpg

TOP

乜都冇裝,更新后,C drive 剩番40g 所以点夠用,我乜都冇裝架!
b-29 發表於 2017-4-27 11:42

自己重新裝過Windows?

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-27 11:51 編輯
自己重新裝過Windows?
leung1610 發表於 2017-4-27 11:45



    係呀,裝企业版呀!

IMG_20170427_114943.jpg (99.1 KB)

IMG_20170427_114943.jpg

TOP

本帖最後由 b-29 於 2017-4-27 12:46 編輯

已經下載了官網 hi13 駆動包。是個別安裝驅動程式  點解唔做單一啓動式!新手又要煩下了。我先下載并刪除那觸控goodix 、然後再安裝官網那個!重啓動。便可以用了  要等下再測試后。有問題再報上。

剛才啓用 net framework 3.5 同附屬軟件。熄機再啓動后  觸控屏又不能正常工作!


原來唔記得用右鍵管理員啓動。現時已經正常工作!真是解玲還須繫玲人!折騰左這問題十多小時最後都要等番馳為官網個驅動、又好彩今日佢又將固件上架 有幸亦有不幸吧!


而家搞掂左可安裝其他win10版本問題,下一步向加ssd 路上走向了! thanks for your watching...........

TOP