cyrux 當前離線
進階會員
深之都,百幾蚊。 arrychiu 發表於 2011-11-5 17:31
TOP
我係屋企駁完5G,返公司駁2.4G就唔得。 arrychiu 發表於 2011-11-5 17:30
pritt 當前離線
中級會員
good! 不過我星期一要打去hp睇下肯吾肯換殼... cyrux 發表於 2011-11-5 18:09
師兄,問完可否報告一下? 因為我都有裂痕... 唉~ pritt 發表於 2011-11-5 19:46
eukw 當前離線
初級會員
你邊到裂??? cyrux 發表於 2011-11-5 20:27
我的是左邊喇叭有一條約 1cm的小裂痕.... pritt 發表於 2011-11-5 22:39
deltasscsu50 當前離線
arrychiu 當前離線
咁攪笑...我靜係屋企用 5G 出到去其他地方都係用 2.4G... cyrux 發表於 2011-11-5 18:10
你有無轉中文及裝百度輸入法? arrychiu 發表於 2011-11-6 03:20