card_captor 當前離線
進階會員
最在又話只肯畀200人仔,弱智 via HKEPC Reader for Android choyu 發表於 25/3/2021 20:59
TOP
john2000 當前離線
最在又話只肯畀200人仔,弱智 via HKEPC Reader for Android choyu 發表於 2021-3-25 20:59
choyu 當前離線
中級會員
樹下乘涼 當前離線
回覆 card_captor 如果寄到, 我一早寄咗 choyu 發表於 2021-3-26 10:09
大陸你可以投訴...但可能要打長途用普通話 樹下乘涼 發表於 2021-3-26 20:23
可以畀個電話佢地打畀你,唔需要自己打,但要講普通話。最後佢地都係叫你上大陸時畀個地址佢地上門取件維 ... choyu 發表於 2021-3-27 11:49
kong1234 當前離線
tonilin 當前離線
初級會員
士碌架 當前離線
回覆 kong1234 請問邊度返左貨? tonilin 發表於 2021-3-29 14:03