最在又話只肯畀200人仔,弱智

via HKEPC Reader for Android
choyu 發表於 25/3/2021 20:59

下?咁都有得反口。

TOP

最在又話只肯畀200人仔,弱智

via HKEPC Reader for Android
choyu 發表於 2021-3-25 20:59



    有冇問過順豐寄上內地要點收費?

TOP

回覆 1042# card_captor


   如果寄到, 我一早寄咗

TOP

回覆  card_captor


   如果寄到, 我一早寄咗
choyu 發表於 2021-3-26 10:09



    大陸你可以投訴...但可能要打長途用普通話

TOP

大陸你可以投訴...但可能要打長途用普通話
樹下乘涼 發表於 2021-3-26 20:23

可以畀個電話佢地打畀你,唔需要自己打,但要講普通話。最後佢地都係叫你上大陸時畀個地址佢地上門取件維修。我己經拒絕佢地不下十次,再拒絕都係話要同廠家傾,然後畀同一個答覆你,不斷loop。

今次我直接叫佢少廢話,能退幾多就幾多,當然200人仔叫我收聲就唔會接受

via HKEPC Reader for Android

TOP

可以畀個電話佢地打畀你,唔需要自己打,但要講普通話。最後佢地都係叫你上大陸時畀個地址佢地上門取件維 ...
choyu 發表於 2021-3-27 11:49



    唔係JD電話啵..大陸果個咩投訴部門

TOP

港行其實會唔會出非PRO版..見到真係幾正..唔洗用OLED

TOP

返咗貨今日睇又比人掃哂

TOP

回覆 1049# kong1234


    請問邊度返左貨?

TOP

本帖最後由 士碌架 於 2021-3-29 16:44 編輯
回覆  kong1234


    請問邊度返左貨?
tonilin 發表於 2021-3-29 14:03


豐澤網店 星期五 20 00  返過貨
星期六 晚上賣完

P11 PRO.JPG

TOP