提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1040# 167pk


    H 167兄

TOP

回復 1041# 167pk


    I am in the office will try to do it tonight ...

TOP

本帖最後由 gsmarti 於 2012-7-10 15:57 編輯

女友係淘寶淘到o既飾物同衫~XD
我都係爭爭札緊原道N101同呢部~家陣入o既呢部都係女友娘親想買~
N101又未出~所以,買o左先~
想要個speaker係一對同埋向前~
話說佢裡面rockchip自己粒wifi+ bluetooth + FM radio~
有無人知佢個FM radio係咪虛接~無接IC腳出~

TOP

火牛應該唔會好貴架
superstar..都係50-70蚊
另外第一次差電要唔要8個鐘架

TOP

昨夜他們終於來電通知我這星期內換部新機給我,會不會就是廠方新改良版本呢? ...
ah-bee 發表於 2012-6-27 12:41


空歡喜一場!
到現在還未通知取機,問他們說 "我們會通知你" ~最快要 4,5個星期後,換過部機不是很快嗎?
唔通還在缺貨中!

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-10 18:10 編輯

剛剛又發現問題,橫放1/3同2/3位置直線左右光暗不一,發現原係中間塊屏暗左d,關機再開都唔得,好似係調到某光度比較明顯!

TOP

用錢可以解決到既問題就唔係問題啦, 不如試下買多部睇下有無問題lor!!

TOP