有apple logo@@
心情 發表於 3/11/2011 18:46



    即刻唔想要, 有冇人知可唔可以唔要apple logo??

TOP

有冇試 hardreset 佢先? 如果佢自己玩晒d電, 可以要叉耐少少先起到機

   


如果有hp保就上hp la, 唔係 ...
rion 發表於 2011-11-4 09:49


點樣hardreset? 最衰係部機尋日先新買(新機黎) 差好電100% 跟住更新去wos3.0.4 我見佢load緊 不過太耐 所以訓著左...今日點禁都開唔返 試過power+home power+v up power+home+v up home+power 15下

TOP

回復 1040# black_pig

而家差左8個鍾...都係開唔到機 乜反應都唔比我

TOP

回復  black_pig

而家差左8個鍾...都係開唔到機 乜反應都唔比我
g100g 發表於 4/11/2011 10:05



    你試下按 power only > 15s 睇下, 如果 hang 左, power + home 都要好耐先有反應

TOP

如果有hp保就上hp la, 唔係可以試下restore 一次部機 (上去佢都係同你咁做先)

RESTORE係機入面整果個定係WEBOSDOCTOR
如果係機入面果個 我試左好多次啦

TOP

RESTORE係機入面整果個定係WEBOSDOCTOR
如果係機入面果個 我試左好多次啦 ...
夜乂風 發表於 4/11/2011 10:18


你自己有冇裝過d咩入去先?

試埋web doctor 先law, 反正都係半個鍾, 好過你上hp 白行

TOP

試過 點禁都無反應 明天應該會拿去維修部整了

TOP

你自己有冇裝過d咩入去先?

試埋web doctor 先law, 反正都係半個鍾, 好過你上hp 白行 ...
rion 發表於 2011-11-4 10:20

之前淨係用內置果個野MINIMIZE左LOGGING
我諗應該唔關事

TOP

回復 1043# g100g

你試下駁電腦差佢個零鐘, 然後再按power & home開機試下. 我上次都係咁.

TOP

更新去wos3.0.4 食電多 , 冇 OverClock 都比前3.0.2多。 想要 用WebOSDr Down 回 3.0.2

TOP