rion 當前離線
進階會員
有apple logo@@ 心情 發表於 3/11/2011 18:46
TOP
g100g 當前離線
初級會員
有冇試 hardreset 佢先? 如果佢自己玩晒d電, 可以要叉耐少少先起到機 如果有hp保就上hp la, 唔係 ... rion 發表於 2011-11-4 09:49
回復 black_pig 而家差左8個鍾...都係開唔到機 乜反應都唔比我 g100g 發表於 4/11/2011 10:05
夜乂風 當前離線
如果有hp保就上hp la, 唔係可以試下restore 一次部機 (上去佢都係同你咁做先)
RESTORE係機入面整果個定係WEBOSDOCTOR 如果係機入面果個 我試左好多次啦 ... 夜乂風 發表於 4/11/2011 10:18
你自己有冇裝過d咩入去先? 試埋web doctor 先law, 反正都係半個鍾, 好過你上hp 白行 ... rion 發表於 2011-11-4 10:20
c2deep 當前離線
中級會員
Crash9898 當前離線