kelvinchi 當前離線
進階會員
Atom 翻新機我是 wy7008 發表於 2014-12-18 10:50
TOP
yinyin 當前離線
中級會員
applasd 當前離線
初級會員
wy7008 當前離線
勁到呢,i3喎,睇到處4K片,正, applasd 發表於 2014-12-20 14:02
tyranid 當前離線
ngkiukiu 當前離線
岩岩入左部返部i5/4gb/128 usd329 有無比較slim既套好介紹? (Sent from EPC Pocket iPhone app) ... tyranid 發表於 2015-2-18 16:07
美國shipping 真係好快,等2日就收到 7130有邊個case好用?香港買唔買到? 見美國買個dell folio case 運 ... tyranid 發表於 2015-2-20 14:23
r921 當前離線