c2deep 當前離線
中級會員
TOP
殘兵 當前離線
殘兵敗將
進階會員
請問有無ching行緊webOS 3.0.4, 可以超到頻?? thanks. c2deep 發表於 2011-10-31 01:06
Crash9898 當前離線
epc08 當前離線
這個清水套大家覺得如何? kcchong18 發表於 2011-10-30 11:46
我想問點解用kalemsoft media player睇唔到mkv內建既字幕既? coco6612001 發表於 2011-10-28 18:32
kcchong18 當前離線
Banned
回復 epc08 hp有出原廠清水套????? kcchong18 發表於 2011-10-31 10:41
ahtong 當前離線
HP 當然無清水套。 不過早前我都 post 過 Amazon 有賣呢隻套。 見人地背後有 HP Logo,你貼果 2 張圖好似 ... epc08 發表於 31/10/2011 12:35