其實最想買嘅係Metalware 13.3吋Netbook
AMD Sempron 200U (1GHz/128KB)
2GB DDR2 (Max 4GB)
250GB 5400RPM HDD
ATi X1270 Display
Windows 7 HomePremium 32bit

$1999

TOP

.........做左四日好鬼累
leoleotse 發表於 2010-8-23 23:55



你係會展工作人員定係??

TOP

我從頭到尾...卑唑20蚊..行唑幾圈就空手出返來...

TOP

買左 ASUS 1215N 銀色$3580, 價錢合理!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你係會展工作人員定係??
fai103 發表於 2010-8-24 00:48


入面賣野,,
今年最多人同最多買賣都係第一日同第二日
最後一日較少人,可能發生左個件事啦

TOP

入面賣野,,
今年最多人同最多買賣都係第一日同第二日
最後一日較少人,可能發生左個件事啦 ...
leoleotse 發表於 2010-8-24 22:40



最後一日先星期一...
中午先出事
晚上先死人

TOP

入面賣野,,
今年最多人同最多買賣都係第一日同第二日
最後一日較少人,可能發生左個件事啦 ...
leoleotse 發表於 2010-8-24 22:40



R.I.P~
BTW,你點做到??佢地係公開招人??
我下年都有小小想JOIN做暑期工XD

TOP

R.I.P~
BTW,你點做到??佢地係公開招人??
我下年都有小小想JOIN做暑期工XD
fai103 發表於 2010-8-25 00:49


......好簡單,去勞工處,查電腦節

TOP

我都有買到我現金價3100
我想問樓主你個部會唔會keyboard同mousepad冇反應有時???我懷疑佢過熱就會咁

TOP