teddybearhk 當前離線
初級會員
用得耐盤同喉都會積塵 變成泥咁,如條喉走向又唔夠斜就咁易塞 via HKEPC Reader for Android ... alax 發表於 2024-5-14 12:34
TOP
Kin_2012 當前離線
進階會員
前幾日去長老屋企處理冷氣機滴水問題,全部有3部3/4匹, 一部2匹,部2匹個小水盤可以清理到(下面有個掩窗),但 ... Vincent2006 發表於 2024-5-14 10:51
又係死都唔肯升高少少部機,垃圾KOL呃流量 teddybearhk 發表於 2024-5-14 13:37
我自己部3/4匹,用左4-5年, 機底離窗台約2.5吋,盤仔都冇塞過 teddybearhk 發表於 2024-5-14 14:24
ANWKLO 當前離線
香港DAISO有冇呢個噴水器賣? teddybearhk 發表於 2024-5-14 23:11
Vincent2006 當前在線
其實有窗台, 又無側窗, 直接拎落黎真係最實際, 反正要洗機, 順手通埋。 ... Kin_2012 發表於 2024-5-14 17:05
dav987 當前離線