用得耐盤同喉都會積塵 變成泥咁,如條喉走向又唔夠斜就咁易塞

via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2024-5-14 12:34


我自己部3/4匹,用左4-5年, 機底離窗台約2.5吋,盤仔都冇塞過

TOP

斜水夠都一樣會塞
https://youtu.be/pEc8UQUJqDY?t=14

TOP

前幾日去長老屋企處理冷氣機滴水問題,全部有3部3/4匹, 一部2匹,部2匹個小水盤可以清理到(下面有個掩窗),但 ...
Vincent2006 發表於 2024-5-14 10:51


其實有窗台, 又無側窗, 直接拎落黎真係最實際, 反正要洗機, 順手通埋。

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-14 17:25 編輯
又係死都唔肯升高少少部機,垃圾KOL呃流量
teddybearhk 發表於 2024-5-14 13:37


片中部機用左廿年先換,葉煮都只係換番部舊機上去,加錢改架加長都唔想,仲話改架升高?

我唔係幫阿伯,阿伯手門雖然一般,但差唔多咩都肯做, 無唔少師傅果種硬頸,客肯加錢佢 9成肯做,點都唔會係 "死都唔肯" 。

TOP

我自己部3/4匹,用左4-5年, 機底離窗台約2.5吋,盤仔都冇塞過
teddybearhk 發表於 2024-5-14 14:24


升高左水壓大左少少係有幫助,但其實塞唔塞, 另一個主因係睇環境, 有 d 地方塵大, 空氣比較污糟,自然易塞 d...

TOP

香港DAISO有冇呢個噴水器賣?

https://youtu.be/PIJszZz3ywg?si=JeZMuSQZ9nlNGEXM

TOP

香港DAISO有冇呢個噴水器賣?
teddybearhk 發表於 2024-5-14 23:11


有,但係重未配到個樽,試過好多都唔啱嘴型!

TOP

係SSP特賣場買左個噴水壺,$15,都係要打氣,洗冷氣時用左一次,都OKo架

TOP

其實有窗台, 又無側窗, 直接拎落黎真係最實際, 反正要洗機, 順手通埋。 ...
Kin_2012 發表於 2024-5-14 17:05

都覺得抬落黎攪實際D, 好在係3/4匹(全部3部3/4匹都係甘), 廳果部2匹好彩下面係個掩窗,個小水盤好容易拆落黎攪

TOP

回覆 88# Vincent2006
噴力唔知夠唔夠?

TOP