始終唔係全部同一款
隻隻牌子都有出 system box, 鐘意咪買 dewalt lor, 唔呃錢
一早講 ...
belleville 發表於 2018-1-5 17:37



    2K一個箱,真係錢箱變成架生箱

TOP

大鄉里一問,呢把係我首支油壓鑽,昨日忘記買鑽咀,手頭上的都係普通石屎鑽咀,係咪求期買四坑石屎咀就可以。

TOP

本帖最後由 dieago 於 2018-1-6 17:57 編輯

sds plus 圓柄2坑2曹?

如果要轉夾頭吾好錘,小心意外。

TOP

大鄉里一問,呢把係我首支油壓鑽,昨日忘記買鑽咀,手頭上的都係普通石屎鑽咀,係咪求期買四坑石屎咀就可以 ...
kswong8d 發表於 2018-1-6 17:49



冇錯,四坑油壓鑽咀,反而叫sds-plus少,有要求買mig囉,不過我冇所謂,反而常用嘅買多枝做後備最好,有時中乜嘢會報消,冇係手要買好唔爽

TOP

回覆 83# dieago

轉夾頭係咪駁多個頭係前面果種,睇落有D怪怪地咁。

TOP

回覆 84# digiman

我通常用係膠塞,拉爆,裝吊柜之類用,需要買十字四坑鑽咀嗎?唔想係淘寶買,紅M好似有一套五支裝,相信一般五金鋪都唔會貴好多?

TOP

本帖最後由 digiman 於 2018-1-6 18:35 編輯
回覆  digiman

我通常用係膠塞,拉爆,裝吊柜之類用,需要買十字四坑鑽咀嗎?唔想係淘寶買,紅M好似有一 ...
kswong8d 發表於 2018-1-6 18:22



    上次係新填地買紅M三枝裝四刃$60,不過只用嚟看門口中鐵時先用,因為新鑽咀刃尖尖啲,用幾用圓滑哂相信鑽鐵幫助唔大,一般用普通兩瓣多,消屎快啲爽啲冇咁啜鑽咀

TOP

回覆 86# kswong8d


    ching早排有冇買新積梳?我啱啱整爛咗部jigsaw要買過,睇價金屬機身有線都唔平

TOP

回覆  digiman

我通常用係膠塞,拉爆,裝吊柜之類用,需要買十字四坑鑽咀嗎?唔想係淘寶買,紅M好似有一 ...
kswong8d 發表於 2018-1-6 18:22


兩刀夠用, 老鴨重有 mig bosch, 都係 $1x 支, 性價比最高
平幾蚊有 mic 紅m

TOP

咁買呢套我應該夠用了
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP