updated: 已經同屋主代下單一部新的變頻窗口機。搵左price其中一間店報安裝費,現在物價通脹,安裝一部1.5匹窗口機需要600元

TOP

唔明昌哥點解用咁多時間去砌個鋁架,都唔肯升高部機2-3吋。如果機下有塊玻璃或膠片,當水盆仔塞左時,介開塊玻璃就會有位俾手申出窗外工作
https://www.youtube.com/watch?v=90Nl7TWqRXM&t=155s

TOP

唔明昌哥點解用咁多時間去砌個鋁架,都唔肯升高部機2-3吋。如果機下有塊玻璃或膠片,當水盆仔塞左時,介開 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-13 17:04

“標準”安裝呀,用最快/最短時間內完全
而你提出既,應該無人會咁樣同你做,強行升高,變左啲受力點或者受力位已經唔同晒
到時有咩意外,咁樣真係可能連保險都唔受理
因為唔係“標準”安裝

via HKEPC Reader for Android

TOP

updated: 已經同屋主代下單一部新的變頻窗口機。搵左price其中一間店報安裝費,現在物價通脹,安裝一部1.5匹窗口機需要600元
teddybearhk 發表於 2024-5-13 03:50 PM

依家提供安裝冷氣服務嘅公司, 要有小型工程牌, 上門師傅亦都要有電工牌
唔係嘅話就唔合法, 出咗事要拉人
點解會咁貴? 因為背後成本高咗

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-14 17:36 編輯
唔明昌哥點解用咁多時間去砌個鋁架,都唔肯升高部機2-3吋。如果機下有塊玻璃或膠片,當水盆仔塞左時,介開 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-13 17:04


睇片機頂到窗框得番1吋左右....

另外 "介開塊玻璃" 再封番, 其實比起 “拎部機落黎再上番"  多左功夫, 風險又高左。

TOP

前幾日去長老屋企處理冷氣機滴水問題,全部有3部3/4匹, 一部2匹,部2匹個小水盤可以清理到(下面有個掩窗),但其他3部3/4匹如果吾抬落黎,點可以清理到
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 76# Vincent2006

咁奇怪,全部機水盆仔都有塞?其實用左幾多年?試下介開玻璃膠拆右面塊玻璃,但首先要用一字批拆走鋁壓條。

TOP

好彩排水喉喺窗台下面,否則去水又係遲早會塞

https://www.youtube.com/watch?v=yItF7YEah6I

TOP

回覆  Vincent2006

咁奇怪,全部機水盆仔都有塞?其實用左幾多年?試下介開玻璃膠拆右面塊玻璃,但首先要 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-14 11:11

用得耐盤同喉都會積塵 變成泥咁,如條喉走向又唔夠斜就咁易塞

via HKEPC Reader for Android

TOP

又係死都唔肯升高少少部機,垃圾KOL呃流量
https://www.youtube.com/watch?v=5F9CasFLyb8

TOP