|
 
|
78#
發表於 2018-6-18 00:27
| 只看該作者
回覆 digiman
好似手拉鉗個底窿直徑比接駁頭底窿徑細D,如果真係細D,虛位少D,可能粒拉釘受力時條芯軸 ...
diputs 發表於 2018-6-17 23:41 
原裝導咀係有啲怪,前面細,裡面大啲,不過我估冇乜關係,因為之前用氣動槍拉不鏽鋼,由於當時買嘅拉釘芯本身已壓咗啲花,要用到較大嘅咀好鬆動先可以入到,都冇食死情況!其實三爪後面仲有個錐頂,如果前後錐度夠再加上拉力已經足夠定到中心位,所以我估計係原裝導咀錐度唔夠問題多啲
又或者我係用impact driver非連續抽拉會好啲都唔定 |
|