kckachitam 當前離線
中級會員
TOP
mansme 當前離線
其實都衹係影下啲平時用嘅工具,衹係啲普通嘅,當然衹係其中一袋,已經好鬼重.... 一堆板手 ... seven3137 發表於 2012-1-11 21:13
seven3137 當前離線
Banned
回復 seven3137 你D工具同你買果種,級數差咁多的 kckachitam 發表於 2012-1-11 22:03
一樣有PB,wera,facom,fluke,wiha 邊有差咁多呢? 你一定無睇凊楚呀,啲板手以經差唔多過千蚊 knipex係另一袋 ... seven3137 發表於 2012-1-11 22:11
回復 seven3137 我都有少量十幾年前Bahco工具 kckachitam 發表於 2012-1-11 22:38
我嗰兩支Facom 17 19板手係 MIT,不過QC都好好,唔係流野 seven3137 發表於 2012-1-11 22:49