回復 70# seven3137

好正呀真係用到退休都用唔曬

TOP

其實都衹係影下啲平時用嘅工具,衹係啲普通嘅,當然衹係其中一袋,已經好鬼重....


一堆板手


...
seven3137 發表於 2012-1-11 21:13

已經好精彩,點解唔見鋒火輪嘅
仲有好多未浦面bor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  seven3137

你D工具同你買果種,級數差咁多的
kckachitam 發表於 2012-1-11 22:03


同意

TOP

一樣有PB,wera,facom,fluke,wiha
邊有差咁多呢?
你一定無睇凊楚呀,啲板手以經差唔多過千蚊
knipex係另一袋 ...
seven3137 發表於 2012-1-11 22:11

諗緊你係做邊行....,咁多板手嘅~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  seven3137

我都有少量十幾年前Bahco工具
kckachitam 發表於 2012-1-11 22:38

i like it -- Bahco

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我嗰兩支Facom 17 19板手係 MIT,不過QC都好好,唔係流野
seven3137 發表於 2012-1-11 22:49


MIT 之 Facom 會唔會平D師兄? Facom係咪法國嘢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP