人中之龍 當前離線
長老會員
感謝2位兄師的幫助! 小妹我好蠢,學野比較慢,多謝2位師兄不厭其煩協助! 小妹我學到不少東西! ... chi333 發表於 2011-3-17 10:36 PM
TOP
chi333 當前離線
進階會員
幾好吖! 不過下次焊接控制時閒要掌握好啲! 見錫溶沈下時,就可以拿開焊铁. 有無用海棉呀? 60w太熱的話, 記 ... kammoo 發表於 2011-3-17 22:37
kammoo 當前離線
做戲做全套,最後上晒2粒及加上熱溶膠 chi333 發表於 2011-3-17 22:32
塊板花晒係因為之前支25w溶唔到舊鍚...以為接觸唔到,就大力少少...一用力..就移位了!整花晒... 其實 ... chi333 發表於 2011-3-17 10:42 PM
塊板花晒係因為之前支25w溶唔到舊鍚...以為接觸唔到,就大力少少...一用力..就移位了!整花晒... 其實 ... chi333 發表於 2011-3-17 22:42
想練焊功 可以用萬用板玩下焊野 $4-$5一塊 玩多次就上到手 人中之龍 發表於 2011-3-17 22:47
花咗問題唔大, 最驚傷到綠油層, 露出铜鉑, 高壓有可能跳火! 再嚴重的怕劃斷铜鉑,開路. ... kammoo 發表於 2011-3-17 22:49
我今日行過幾間都睇到一d板仔有好多金邊細孔(九宮格咁上下),大細都有,個d係唔係萬用板黎? 咁等下我 ... chi333 發表於 2011-3-17 10:50 PM
謝師兄解釋!咁小妹下次用時要小心d先得! chi333 發表於 2011-3-17 22:53
突然想起間吓你, 見你塊板咁花, 又話支25w 唔够力, 估計你一定淨用個烙铁头,尖頭的一点点去焊接或接觸吸 ... kammoo 發表於 2011-3-18 11:52