一條20A  去廚房咪最多兩個蘇底, 點同時插三件電器
yesau 發表於 2025-2-17 15:52


你堅搞笑喎, 你又知人地冇用拖板or萬能插蘇 拖板再插拖板也見不少

TOP

本帖最後由 yesau 於 2025-2-18 12:17 編輯
你都幾搞笑下喎,樓主又冇講係住乜樓,又冇拍電箱圖,更加乜提供電線芯尺寸下,你又咪係斷估合 ...
Tom_jerry 發表於 2025-2-18 11:34


面皮厚到呢,咁都仲要夾硬兜死撐,
人地本身正常冇問題,你唔識就點人唔理3721 換線先
認左唔識教人做,就真係老點啦

TOP

面皮厚到呢,咁都仲要夾硬兜死撐,
人地本身正常人得好地地冇問題,你唔識就點人唔理3721 換線先
只 ...
yesau 發表於 2025-2-18 04:02


安全第一

TOP

但件電器 13A 電都未用到,  講換線根本就係多餘啦.
chpyeung 發表於 2025-2-18 11:43


用得到都唔會換線啦,線得一隻SIZE 之嗎, 就算30年前7/22 都岩例行20A架,
條友唔識斷估係到害人

TOP

安全第一
Tom_jerry 發表於 2025-2-18 12:04


建議你去醫院做治療,生命更加寶貴   

TOP

呢類冇圖冇資料既CASE  安全第一  $係其次
Tom_jerry 發表於 2025-2-18 11:45


唔信一樓講的W數你咪叫佢影張電器功率貼紙你睇囉!

TOP

唔信一樓講的W數你咪叫佢影張電器功率貼紙你睇囉!
chpyeung 發表於 2025-2-18 04:21


同呢度問買電鑽都叫買hilti一樣 搵人換過條20A線唔使煩包用得安心

TOP

啊,搵個有牌電工搞就得?其實要搵REC才合法㗎,仲要做WR1A form,否則都係唔合法㗎,係機電署講㗎

TOP

啊,搵個有牌電工搞就得?其實要搵REC才合法㗎,仲要做WR1A form,否則都係唔合法㗎,係機電署講㗎 ...
teddybearhk 發表於 2025-2-18 04:34


讚+1 一於搞大佢

TOP

同呢度問買電鑽都叫買hilti一樣  搵人換過條20A線唔使煩包用得安心  ...
Tom_jerry 發表於 2025-2-18 12:28



    點同呀, 反而似係人家想掛野係牆上, 你就叫人買HILTI電鑽開孔囉!

TOP