我唔用apple產品,支持android!
GEISS 發表於 2013-1-10 16:56



   
咁CHING 可否為我試下你部ANDRIOD PHONE 用呢個頭會唔會快充到.. ~~
基本我都係俾部XS 用...~~ 試到我就執幾隻看門口.. 自用送禮兩相宜!

TOP

咁CHING 可否為我試下你部ANDRIOD PHONE 用呢個頭會唔會快充到.. ~~
基本我都係俾部XS 用. ...
556556bt 發表於 2013-1-10 17:25



根本呢D頭, 用usb插電腦先會有分別
插火牛係冇分別的
佢純綷呃部電話係用緊火牛, 全速充電

TOP

根本呢D頭, 用usb插電腦先會有分別
插火牛係冇分別的
佢純綷呃部電話係用緊火牛, 全速充電 ...
KinChungE 發表於 2013-1-10 17:35


認真問,師兄你親身用過未?

TOP

認真問,師兄你親身用過未?
GEISS 發表於 2013-1-10 17:40


試過啦, 插火牛根本一樣
插電腦的話, 會令電腦detect唔到部機, 電話會只顯示charging
根本將部電腦sleep左佢, 效果會一樣

TOP

但我實際試用,充note2同note10.1都係同用原廠牛差唔多速度,插電腦usb幾乎充唔入

TOP

但我實際試用,充note2同note10.1都係同用原廠牛差唔多速度,插電腦usb幾乎充唔入 ...
ken_nx 發表於 2013-1-10 18:26



    CHING 即係你用呢種頭係PC CHARGE 電係無料到?!

TOP

用呢隻頭插電腦叉會扯燒底板
我係插落2A火牛充

TOP

呢粒野講明係三叔用,索尼啱唔啱我唔知,亦冇機響手可以試

TOP

呢粒野講明係三叔用,索尼啱唔啱我唔知,亦冇機響手可以試
ken_nx 發表於 2013-1-10 18:32



    咁落牛用會唔會快左?!

TOP

唔同架,上次佢拎ipad比我,我話要tab,佢就換比我!
GEISS 發表於 2013-1-10 16:53

ching有冇度過佢 d+d- 兩pin 係直short定有加電阻...?

TOP