556556bt 當前離線
特級會員
我唔用apple產品,支持android! GEISS 發表於 2013-1-10 16:56
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
咁CHING 可否為我試下你部ANDRIOD PHONE 用呢個頭會唔會快充到.. ~~ 基本我都係俾部XS 用. ... 556556bt 發表於 2013-1-10 17:25
GEISS 當前離線
中級會員
根本呢D頭, 用usb插電腦先會有分別 插火牛係冇分別的 佢純綷呃部電話係用緊火牛, 全速充電 ... KinChungE 發表於 2013-1-10 17:35
認真問,師兄你親身用過未? GEISS 發表於 2013-1-10 17:40
ken_nx 當前離線
貓人
進階會員
但我實際試用,充note2同note10.1都係同用原廠牛差唔多速度,插電腦usb幾乎充唔入 ... ken_nx 發表於 2013-1-10 18:26
呢粒野講明係三叔用,索尼啱唔啱我唔知,亦冇機響手可以試 ken_nx 發表於 2013-1-10 18:32
uncle9 當前離線
2047,不用等了!!
唔同架,上次佢拎ipad比我,我話要tab,佢就換比我! GEISS 發表於 2013-1-10 16:53