連它表都唔識用,網上教你等於害你呀

TOP

連它表都唔識用,網上教你等於害你呀
C-Leung 發表於 2012-1-29 02:00


認同

TOP

換了電源板,但問題依舊,是否主板有問題?

TOP

回復 56# andy1715


這些是在什麼位置的?應該不是電源板壞!

TOP

回復 65# akung410

  如己更換電源板,咁多數糸高壓板或燈管問題

1,check 主板、高壓板、燈管接線插頭有冇鬆脫。
2,高壓板壞、燈管壞,出現電流唔平衡令電路自動保護。
可試吓只用一塊高壓板交替連接燈管接線插頭,睇吓可否開機,如其中一組可開機,即表示另一組高壓板或燈管壞。

TOP

回復 66# andy1715


如何做?

TOP

電源200, 主板又300, 高壓板又300, 咁換法買部新既仲化算啊

TOP

回復 68# 三菱石油

係呀

TOP