問題係用咁既價錢,係唔應該買咁既使用效果既玩具
HotProject 發表於 2026-2-20 14:02


  
百蚊零買到乜磚業級儀器

TOP

想直運香港,但唔肯定物流同自取點開工未。
Ian_Seabourne 發表於 2026/2/19 14:24


剛才跑步路過屋企附近的「齋雀」區域分貨站,已經復工,入面已有人開工。途中亦路過另一間「齋雀」自提點,門口告示話初四開。即係集運應該已回復運作。只係我用開的自提點放假放得特別多。

不過,問題係個別逃佬舖幾時先至復工開始發貨。

TOP

百蚊零買到乜磚業級儀器
Miipp 發表於 2026-2-20 14:05

去垃圾房執部微波爐拆牛,跟著上TB買套件包殼,腳踏,線同控制板,都用到下同夠力

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2026-2-23 09:27 編輯
去垃圾房執部微波爐拆牛,跟著上TB買套件包殼,腳踏,線同控制板,都用到下同夠力  

via HKEPC Reade ...
m92fshing 發表於 2026-2-22 22:06


太大件。

製作過...
- 想鋸貼,又鋸花啲金屬片
- 鋸完,要揼返啲線芯出嚟,無個枱虎鉗一啲都唔易
- 然後仲要買粗電線返嚟繞幾圈,再要買對筆。呢啲都係成本。

睇住果啲線圈切開唔係銅色,而係銀色嘅鋁,心裡感覺不良好。

TOP

太大件。

製作過...
- 想鋸貼,又鋸花啲金屬片
- 鋸完,要揼返啲線芯出嚟,無個枱虎鉗一啲都唔易
- 然後 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-2-22 22:55

長用一定係用牛就最好,現在銅貴,大陸平價冷氣機都轉用鋁

via HKEPC Reader for Android

TOP

去垃圾房執部微波爐拆牛,跟著上TB買套件包殼,腳踏,線同控制板,都用到下同夠力  

via HKEPC Reade ...
m92fshing 發表於 2026-2-22 22:06


n 年就係呢樹 ching 推介買呢類用線圈的點焊機, 驚內置電的款走電麻煩. 逃佬 3 舊水全套 (銅線款)

結果咪又係因為土地問題, 擺係公司存放

TOP