條喉係用特種高科技物料,非PVC
teddybearhk 發表於 2024-5-3 14:39


大國黑科技水喉 ?

TOP

大國黑科技水喉 ?
Kin_2012 發表於 2024-5-3 18:49


不沾塗層,你屋企都用

TOP

我提議屋主試倒熱水落去,我認為係最安全做法但佢又話驚整壞部機喎,部機都用咗十年多啦,好人難做呀,side ...
teddybearhk 發表於 2024-5-1 11:27


十幾年機,叫佢順便換機算啦

老化機+換變頻 電費可能差成70-80%

TOP

不沾塗層,你屋企都用
teddybearhk 發表於 2024-5-3 19:20


teflon

TOP

TOP

原來same case。。
teddybearhk 發表於 2024-5-5 15:41


冷氣出左咁多年, 都係咁上下, 樓起左咁多年,未拆的設計都無咩點變。

常見問題, 來來去去都係果  d ,香港人工貴, 一係自己適整,一係就直接換新仲抵。

睇番你條 link,唔知樓主最後點處理

TOP

香港幾個知名KOL從沒認真研究這些問題,感覺好失望,可能呢d工程冇錢揾

TOP

香港幾個知名KOL從沒認真研究這些問題,感覺好失望,可能呢d工程冇錢揾
teddybearhk 發表於 2024-5-5 19:57


其實來來去去都係果幾樣, 有咩好出。。。

最重要係好多人都唔想加錢,全部基本安裝, 無錢搵整咩...?

TOP

updated : 巳試倒熱水未能解決問題

TOP

手掂到網喉?  用吸水吸塵机試下吸唔吸得通?  

我冷氣机底有裝大水盆, 都要年年吸下先唔會塞
見圖,原本的排水入口太高,安裝師父又冇升高部機,根本高度不足所以水盤出口改咗喺左面出,現在只有右面有 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-1 14:04

TOP