回覆  xxmartin


    而家D所謂師傅,同以前啲師傅差天共地,得過且過,袋咗錢走人唔理後果。

離開左你 ...
liyee 發表於 2023-5-7 12:44


而家呢個年代年青人的心態同思維唔同咗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我前年買部P記3/4匹, 壓縮機比我只一部10年前P記3/4嘈
我諗近年壓縮機都係大陸做

我見我另一部2匹P記壓縮機係包哂隔音物料, 你可以試下包隔音物料

TOP

我前年買部P記3/4匹, 壓縮機比我只一部10年前P記3/4嘈
我諗近年壓縮機都係大陸做

我見我另一部2匹P記壓縮 ...
popo1234 發表於 2023-5-8 12:50


壓縮機大唔大陸做無關係, 等級先關鍵.

十幾廿年前我部開記 3/4 匹係用日仔壓縮機, 震過貓王, 新機用唔夠 2 週就掉左換分體.

全地球得腥梗主力銷窗口機, 小眾玩意的窗口壓縮機只會更邊緣化更垃圾級

TOP

想升高部機安裝,應該上升到頂定係取中間位比較好?


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

自己裝完了,用了4隻PU腳,似乎機本身静的話就會靜,和用了膠腳關係不大。

TOP