你塊鋸片應該冇問題,只係教得太深,剛剛教到厚過塊木多一D就應該冇問題。

TOP

你塊鋸片明顯有問題(谷起唔平),磨碟! 較得深也不應這樣.鋸歯尖的位置應該是整塊鋸片的最寬處, 深與淺都一定會先經過鋸齒尖的, 所以不存在較深與淺的分別.
而且越接近圓深,扭力是最大的.不過露出面大,就無咁安全.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

木..如果用4"機..就緊係用鋁碟(Multi prop)好過用木碟LA.
容易控制+唔會咁易整爛,唔會JUD 碟.就會無咁2黑..
係佢好處..4"機一段比我用都係用呢整鋁板多.
如果係水機..我反而唔會覺得佢好用..
真係想整木...就緊係9"機LA...個個釘板佬都係咁用..

出事..好多都係人因為問題啫

TOP

c hing ,刀口反轉??
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

c hing ,刀口反轉??
007bbq 發表於 2011-4-16 17:55



   

TOP

1.反轉咗裝。
2.隻碟無彎,如彎的話,磨損的地方會斷斷續續,不會咁平均。係隻碟裝得唔平。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

救命呀, 雲石機用木碟, 轉向當然相反, 木碟一般4800RPM~5000RPM
雲石機分分鐘上萬轉, 你出事保險唔保的, 反正政府出錢你買鋸, 換番把風車鋸啦!
我真係擔心呢度幾時有人羅隻木碟裝落磨機度

TOP