人中之龍 當前離線
長老會員
thank you very much 不過我兩度都未去過, 上中原地圖搵到登打士街同通菜街交界附近有鴻光兩個字, 係咪果 ... WHO 發表於 2010-2-19 09:31 PM
TOP
raymondchan338 當前離線
進階會員
thank you very much 不過我兩度都未去過, 上中原地圖搵到登打士街同通菜街交界附近有鴻光兩個字, 係咪果 ... WHO 發表於 2010-2-19 21:31
WHO 當前離線
Banned
今日終於去埋鴻光商場睇, 不過都係冇 PX-201 (PX501/601 就好多地方都有) 其實係唔係咁都搵唔到, 基本上可 ... WHO 發表於 2010-2-26 12:19 AM
噢, 唔該晒. 話時話, 你估華強北會唔會有? 同埋知唔知邊間可能貴少少不過唔會買到假貨? ... WHO 發表於 2010-2-26 02:36 PM