回覆 40# teddybearhk

拉出來清洗太辛苦,
樓上花糟又會有沙石或樹葉整番塞
加上今年或明年會換機,
叫做頂住檔先!

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-1 17:06 編輯
回覆  teddybearhk

拉出來清洗太辛苦,
樓上花糟又會有沙石或樹葉整番塞
加上今年或明年會換機,
叫做頂 ...
big_nature 發表於 2025-6-1 15:46

整過好多部
都係老化,機體唔夠熱散,跟住風扇fing出嚟
基本上都係冇得救
唔係大水兜,就係玻璃膠

所以點解我自己安,通常都迫埋個fd $70安大水兜
唔想翻手

TOP

回覆  teddybearhk

拉出來清洗太辛苦,
樓上花糟又會有沙石或樹葉整番塞
加上今年或明年會換機,
叫做頂 ...
big_nature 發表於 2025-6-1 15:46


吾係叫你抬部機落地面呀,拉半部機,機身仍然喺上面吊住,可以睇到去水孔有冇塞,或入面底盤有冇雜物。

TOP

有現成貨賣

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

有現成貨賣
teddybearhk 發表於 2025-6-1 17:11


呢種應該啱用

TOP

呢種應該啱用
liyee 發表於 2025-6-1 17:26

咁點樣可以簡單拆走個原裝去水盤裝呢個?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

咁點樣可以簡單拆走個原裝去水盤裝呢個?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
ang 發表於 2025-6-1 18:02

睇你原本點樣安裝法?

還掂都唔要用,搵一字批暴力拆爛

TOP

睇你原本點樣安裝法?

還掂都唔要用,搵一字批暴力拆爛
liyee 發表於 2025-6-1 18:07

應該都要咁做,要小心揸實支批

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2025-6-1 19:23 編輯

回覆 43# teddybearhk

當然明係拉出半位左右,
拉果下都唔講得笑,
(好多時啜住)
加上年紀有番咁上下,
可免則免偷下雞算了!

TOP

有冇研究過點解會漏水?例如拉半部機出來check下
teddybearhk 發表於 2025-6-1 14:22

純估。。。
接水盤/喉塞塞地
條喉無/唔夠斜水
上述兩樣加埋,令啲水去唔切,倒灌漏出來?

via HKEPC Reader for Android

TOP