|
  
|
44#
發表於 2024-5-2 23:02
| 只看該作者
本帖最後由 HK2046 於 2024-5-2 15:03 編輯
想問師兄,如果我個case 第日換新機,新機盆仔
喺左手面,用你個方法,放回盆仔時有冇困難呢? ...
teddybearhk 發表於 2024-5-2 00:06 
靚抽
via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-5-2 00:32 
以前嘅3/4匹機
就有機會喺左手邊life hand side
咁我住24樓就綁咗安全帶之後
成個走咗出窗口去插喉
最近呢十年未見過有機係左手邊插喉
未發生嘅嘢 你只得想像 |
|