上一次清潔完3年前,可能性係硬管有啲阻塞,或水盤仔塞, 或網喉塞 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-2 14:57

橫向去水盤 係特別容易積塵的,耐左就盤同喉都會塞,條喉如果斜水唔夠會積聚塵/泥
手掂到條喉既話 可以拎出黎用毛毛蟲通下,太遠拎唔到就自行解決

via HKEPC Reader for Android

TOP

橫向去水盤 係特別容易積塵的,耐左就盤同喉都會塞,條喉如果斜水唔夠會積聚塵/泥
手掂到條喉既話 可以拎 ...
alax 發表於 2024-5-2 17:59

樓主唔係機主會更煩惱

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 teddybearhk 於 2024-5-2 21:05 編輯
樓主唔係機主會更煩惱

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
penthlon 發表於 2024-5-2 19:52

冇煩惱,被扣分又吾係我,冇冷氣用都吾係我,只不過想喺度取經,下次裝機特有乜要注意。

TOP

本帖最後由 HK2046 於 2024-5-2 15:03 編輯
想問師兄,如果我個case 第日換新機,新機盆仔
喺左手面,用你個方法,放回盆仔時有冇困難呢? ...
teddybearhk 發表於 2024-5-2 00:06

靚抽  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-5-2 00:32



以前嘅3/4匹機
就有機會喺左手邊life hand side
咁我住24樓就綁咗安全帶之後
成個走咗出窗口去插喉
最近呢十年未見過有機係左手邊插喉
未發生嘅嘢 你只得想像

TOP

以前嘅3/4匹機
就有機會喺左手邊life hand side
咁我住24樓就綁咗安全帶之後
成個走咗出窗口去插喉
...
HK2046 發表於 2024-5-2 23:02


牌子決定了一切,美的系全部喺左面,上年安裝的一部東豬變频就係左面排水

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

牌子決定了一切,美的系全部喺左面,上年安裝的一部東豬變频就係左面排水

...
teddybearhk 發表於 2024-5-2 23:25



你條去水係咪摺喉

TOP

本帖最後由 HK2046 於 2024-5-3 08:06 編輯
以前嘅3/4匹機
就有機會喺左手邊life hand side
咁我住24樓就綁咗安全帶之後
成個走咗出窗口去插喉
...
HK2046 發表於 2024-5-2 15:02


當年我嗰部喺24樓爬出去嘅機
就係[東芝]我原來唔買美的 [東芝]就冇事
更正應該係三洋  好耐喇

TOP

你條去水係咪摺喉
skydreamer888 發表於 2024-5-3 00:29


半摺but 排水正常

TOP

半摺but 排水正常
teddybearhk 發表於 2024-5-3 10:56


夠高壓力夠大

TOP

夠高壓力夠大
Kin_2012 發表於 2024-5-3 14:25


條喉係用特種高科技物料,非PVC

TOP