我以為變頻是摩打會改變轉速快慢,而不是開和停,可能是我一相情願以為不會有cut車聲 ...
TH30 發表於 2022-4-19 20:02



有好多種的
有些只分了幾段
有些無極變頻
有停車聲的應該是頻段太少功率又太大
做成最低頻都過冷
新一點的基本都是無極了

TOP

一KUM被就熱醒, 只係冷氣開唔夠大, 同係咪變頻冇關係喎. 我用左十幾年定頻, 一開得細(26度+quiet fan),  ...
myricky1 發表於 2022-4-19 22:38


我都知,以前未結婚就話開到要 kum 羽用被,就梗係唔會熱醒啦,不過 sin 電 + 而家會凍親隔離果個嘛!

TOP

問題係定頻唔開大的話個溫度上落會好大, 一定影響睡眠, 變頻可以開少少涼唔洗襟實被. ...
kwliu 發表於 2022-4-20 08:29


所以我覺得呢樣先係變頻嘅主要優點,慳電+無行雷咁嘅著車/停車聲只係附帶好處

TOP

一KUM被就熱醒, 只係冷氣開唔夠大, 同係咪變頻冇關係喎. 我用左十幾年定頻, 一開得細(26度+quiet fan),  ...
myricky1 發表於 2022-4-19 22:38


如果講舒適度,
就要再複雜啲要睇埋佢點測溫
啲風向, 啲人點企, 好多factor

你屋企work 同其他屋企就唔同玩法

TOP

我都知,以前未結婚就話開到要 kum 羽用被,就梗係唔會熱醒啦,不過 sin 電 + 而家會凍親隔離果個嘛! ...
porkchopforever 發表於 2022-4-20 07:49


26度有機會熱醒, 較低1度, 25度+low fan就變左凍親隔離個個咁誇? 無人叫你開到18度+high fan架, 開到夠涼唔會熱醒已經夠啦~ 又慳電又舒服一覺訓到天光. 當然, 慳電就一定變頻好D, 但唔好好似上面講到唔用變頻就一係熱醒一係凍醒, 個人適應力咁弱至得架~

TOP

早7/8年前就話變頻係新野, 驚新時冇得頂, 壞時冇得整, 但而家技術成熟左好多, 加上真係靜好多兼慳電, 淨係"靜" 呢個因素我覺得已值回票價.
唔好再信D老CFU或SALES 再講"新時冇得頂, 壞時冇得整", 就算真係冇得整, 換囉.

TOP

我啲客要裝冷氣
我一定同佢裝定頻
一定唔會孭鑊
靜唔靜舒唔舒服慳唔慳電
都唔關我事

TOP

回覆  blackkh
呢句真!
我重記得2年前百記sales居然 sale 我三星冷氣!!!
vacuum.tube 發表於 2022-4-19 10:18


佣係其一
但消委會個報告有部三星性價比高..我都好出奇.可能真係買得過

TOP

我啲客要裝冷氣
我一定同佢裝定頻
一定唔會孭鑊
靜唔靜舒唔舒服慳唔慳電
都唔關我事 ...
naomi 發表於 2022-4-21 12:21



    咁你自己用會點揀?

TOP

咁你自己用會點揀?
patrickwong55 發表於 2022-4-21 12:28


微波爐洗衣機冷氣機都係變頻

TOP