foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
進階會員
甘理論上製冷用電多D定製暖多D? 淼林焱 發表於 2020-12-21 15:13
TOP
太熱同冷氣機匹數太大無乜關係 我屋企人間屋以前用格力兩匹冷氣機,當開heating 時,d 風直吹埋黎好似比 ... ronan 發表於 2020-12-21 18:27
madebyp90 當前離線
其實冷氣機熱風大約幾多度電? 下次換冷氣機都想換冷暖機 淼林焱 發表於 2020-12-21 13:55
nganshiu 當前離線
Not ready.
明白了,唔該哂師兄 其實我間屋都有另一個問題,就係個toilet 係黑廁,如果開抽氣扇,當打開shower tray ... ronan 發表於 2020-12-21 18:30
只瞓覺用就暖毯,全屋用就允油式暖爐囉 cvguser 發表於 2020-12-21 07:11
我覺得睇你架機架咋 例如分體,要流體導熱套機頭 同窗口式已經吾同計法 我睇過廠商介紹,新款環保型空調 ... tamalemon 發表於 2020-12-21 15:29
Hippo 當前離線
countryboy 當前離線
Banned