回復 prowede
十字批個頭容易磨損嗎?
新貨買返離有否包裝?
因為怕買到A貨?
會唔會好似Wera啲批咁手握位, ...
seven3137 發表於 2011-4-23 17:12 
你指大批定細批?
我個套唔係電批/電子用的, 所以都用得頗粗下
兩支十字so far都未有咩崩或者蝕; 我有同事個支用左過10年都完好無缺
如果去和興, 新填地係無packing的, 因為一般都係得display個套
會唔會買到a 貨我就唔咁講, 不過香港地買到的地方應該就10隻手指數得晒
如果係驚買到假貨我會建議你搵香港個代理買/訂, 一黎有信心保証, 二來平d
我用個set因為係SwissGrip, 個面係凹凸橡膠, 防滑手
始終凹凸會有少少跡, 特別係紅色用耐左一定會暗左色
但又未至於會好污糟(我未用過wera的比較唔到), 好多時我都係成手油黑色咁握落去
試後洗一洗抹一抹就ok |