提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  prowede
十字批個頭容易磨損嗎?
新貨買返離有否包裝?
因為怕買到A貨?
會唔會好似Wera啲批咁手握位, ...
seven3137 發表於 2011-4-23 17:12


你指大批定細批?
我個套唔係電批/電子用的, 所以都用得頗粗下
兩支十字so far都未有咩崩或者蝕; 我有同事個支用左過10年都完好無缺

如果去和興, 新填地係無packing的, 因為一般都係得display個套
會唔會買到a 貨我就唔咁講, 不過香港地買到的地方應該就10隻手指數得晒
如果係驚買到假貨我會建議你搵香港個代理買/訂, 一黎有信心保証, 二來平d

我用個set因為係SwissGrip, 個面係凹凸橡膠, 防滑手
始終凹凸會有少少跡, 特別係紅色用耐左一定會暗左色
但又未至於會好污糟(我未用過wera的比較唔到), 好多時我都係成手油黑色咁握落去
試後洗一洗抹一抹就ok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  prowede
多謝師兄你嘅報告.
買咗有機會分享—下.
我大細批都會買,睇價錢會過千 ...
seven3137 發表於 2011-4-23 17:37


如果想睇我個set, 可以睇我之前個開箱貼

印象中好似無大細批一set過(有都係連埋六角咀)
所以可能要分兩set, 如果普通的應該兩set加埋1000有找, 但如果要esd的話就應該要過錢
香港有好少有esd的現貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  prowede
新填地得—個舖有得買PB Swiss,個老細都幾

    串下,問佢有無邊支批又話無,問佢睇下得唔得 ...
seven3137 發表於 2011-4-23 18:04


個間野真係幾吋下
基本上問佢乜都話無, 放晒係度有就有無就無, d服務真係拍得住華X
所以我次次都係直接搵代理

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 46# seven3137


我應該都知邊間
我直頭入都唔會入
我外國自己訂等幾久都好,都好過入去買

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  prowede
師兄香港有無KNIPEX代理?


想入手開線鉗
seven3137 發表於 2011-4-23 22:08


呢個品牌真係唔清楚
要其他c hing幫手

TOP