本帖最後由 FT907 於 2026-3-18 11:14 編輯
唔係唔會發熱, 你叉滿電用左 5.5 粒鐘, 功率非常低, 無線傳輸產生的廢熱攤開咁長時間來散, 唔會積埋咪感 ...
Miipp 發表於 2026-3-18 10:53 
咁我肯定知道 如果我用9V 2A 嚟充電 肯定會熱啲嘅.
呢個就係正正我唔想發生嘅事, 試下無妨 但係我一定唔會長期咁做囉.
反正佢而家用六個鐘頭可以充滿 啱啱好 我瞓覺嘅時候做呢樣嘢 又可以保護電池 唔會咁熱
我仲發現一樣嘢 如果用快充 大家都係充滿100% , 用快充嗰次 耗電量速率會快好多(即係電量跌得較快)
我冇數據支持㗎, 只不過係日常使用時觀察到係咁樣, 信不信由你 亦唔使同我爭拗. |