昨晚   喺旋x拍賣用30蚊   買咗個證券公司贈品, 有三塊pad連埋一齊 嗰隻無線充電.
佢說明書講明係要用9V輸入, (否則會充唔到電)    我唔理佢,   用返5V2A火牛.....竟然充到電...仲要在5.5小時內之充滿 4800mAh, 而且仲要唔熱  只係暖暖地, 成功解決問題, 所以有陣時   啲嘢唔係一定貴就好
FT907 發表於 2026-3-18 08:33


呢啲貼牌大陸製贈品, 啲 manual 都係流流地的. 5V 充到唔奇啦, 慢啲啫.

TOP

我用S24戴了膠套,15W無線充,充電座一個係綠聯,一個係十幾蚊嘅山寨座,都無過熱問題。

你過熱,除充電坐外,亦可能係:
電話或電池問題,換/借個電話試吓先。

另外答,係唔係一定要用9V2A牛?

唔係,只要大過2A,
9V3A, 9V5A, 9V10A, 9V100A, 9V1000A, 9V無限A牛都得 !
jwong852 發表於 2026-3-17 19:15


實際上只要出到 9V, 細過 2A 都冇問題的. 因為無線充根本大部份時間都唔足W數. 本身 15W 計返用9V 都只不過係 1.67A.

TOP

呢啲貼牌大陸製贈品, 啲 manual 都係流流地的. 5V 充到唔奇啦, 慢啲啫.
chpyeung 發表於 2026-3-18 10:09


估計佢應該都有1A 電流卦?
呢件嘢根本就好多同款  都是一模一樣   都係大陸貼牌製品嘢.
而家用到就得  我好滿意, 最緊要佢唔會發熱.
通常我係半夜瞓覺叉電   十二點幾擺低    朝頭早六點叉滿, 啱啱好

TOP

估計佢應該都有1A 電流卦?
呢件嘢根本就好多同款  都是一模一樣   都係大陸貼牌製品嘢.
而家用到就得  我 ...
FT907 發表於 2026-3-18 10:40


唔係唔會發熱, 你叉滿電用左 5.5 粒鐘, 功率非常低, 無線傳輸產生的廢熱攤開咁長時間來散, 唔會積埋咪感覺唔到熱囉

試試用 15W+ 無線叉

TOP

本帖最後由 FT907 於 2026-3-18 11:14 編輯
唔係唔會發熱, 你叉滿電用左 5.5 粒鐘, 功率非常低, 無線傳輸產生的廢熱攤開咁長時間來散, 唔會積埋咪感 ...
Miipp 發表於 2026-3-18 10:53



    咁我肯定知道  如果我用9V 2A    嚟充電   肯定會熱啲嘅.
呢個就係正正我唔想發生嘅事, 試下無妨    但係我一定唔會長期咁做囉.
反正佢而家用六個鐘頭可以充滿  啱啱好   我瞓覺嘅時候做呢樣嘢      又可以保護電池     唔會咁熱

我仲發現一樣嘢  如果用快充   大家都係充滿100% , 用快充嗰次   耗電量速率會快好多(即係電量跌得較快)
我冇數據支持㗎,   只不過係日常使用時觀察到係咁樣, 信不信由你   亦唔使同我爭拗.

TOP

估計佢應該都有1A 電流卦?
呢件嘢根本就好多同款  都是一模一樣   都係大陸貼牌製品嘢.
而家用到就得  我好滿意, 最緊要佢唔會發熱.
通常我係半夜瞓覺叉電   十二點幾擺低    朝頭早六點叉滿, 啱啱好
FT907 發表於 2026-3-18 10:40


用幾多電係根據手機和充電器的交涉結果. 就簡單就係買個 USB-C 電壓電流計就知實時資訊. 你俾5V 電, 可能最高只是 7.5W 或 5W, 咁當然冇咁熱, 但就等同用高啲的價錢買上一代的產品.

TOP

本帖最後由 FT907 於 2026-3-18 14:32 編輯

我都係靠估...(其實之前我用一個5V1A, 插USB線充電, 都係大概4至5小時內充滿).....既然隻火牛佢畀得5V2A, 估計佢最多輸出都畀到1A (當得返一半啦),即係用5W充.
其實我唔介意佢差得慢,    唔好發熱就得。
部機跟來 有一個33W (11V3A) 原裝快速充電器  如果我要快  可以插返呢個啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正正經經買原廠三叔 N5200 (內建風扇) 25W in 15W out,

上一部手機 S21FE 用到賣 (3年) 電池無衰減 (weekday office 每日充), 現手機 S25+ 用左1年一切正常

TOP

其實近年手機都有內置保護機制, 當溫度夠高或電量接近滿, 佢都會降流減慢充電。

用正常配件照充,所謂減短壽命, 根本唔使理會, 部機無更新基本上快過粒電死。

TOP