係2月屋企裝修, 3部窗口機係裝修師父裝, 到4,5月開始用冷氣, 用到7月有2部開始係向街個角滴水,call裝修師父 ...
Vincent2006 發表於 2025-5-15 12:20

真係呢啲衰設計廠家都唔肯改

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 29# HK2046

曾住過你所提及的地方,個人經驗是,向海/近海,可以的話不要塞。不是向海,沒有問題

不過無論如何,向海/近海的機也很容易生鏽

TOP

係2月屋企裝修, 3部窗口機係裝修師父裝, 到4,5月開始用冷氣, 用到7月有2部開始係向街個角滴水,call裝修師父 ...
Vincent2006 發表於 2025-5-15 12:20


你個去水咀係咪打橫出?我三部窗口機都冇漏水,會唔會係部機裝得太斜呀?正常有少少斜度已經足夠

TOP

見到呢D"標準安裝" 淨係用自攻螺絲穩固嘅架,真係打冷震

TOP

所以舊年換晒3部窗口機, 都係自己裝, 連標準安裝$400都慳番, 而且小水盤吾駛搬動部機都可以拆出黎,方便
清理個去水孔

TOP

見到呢D"標準安裝" 淨係用自攻螺絲穩固嘅架,真係打冷震
atukowing 發表於 2025-5-24 03:33

矛樹嘅 e+9x9都係咁做

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2025-6-1 13:28 編輯

昨天幫家人搞下冷氣滴水,
依舊做法:強磁石+魚絲+漏斗
磁石用得番,魚絲依舊強韌用番,漏斗被UV碎化
用7個大洋就搞左。

BTW,
下面係花糟有去水孔
引水喉放孔口。


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

整得靚

TOP

冷氣機滴水救星
屈臣氏蒸餾水水樽
之前用原裝方碟仔冇塞到
唔知點解啲水 滴曬出嚟


...
HK2046 發表於 2025-5-10 23:43


全部自攻羅絲?古惑裝機仔裝機?

TOP

昨天幫家人搞下冷氣滴水,
依舊做法:強磁石+魚絲+漏斗
磁石用得番,魚絲依舊強韌用番,漏斗被UV碎化
用7個大 ...
big_nature 發表於 2025-6-1 13:17

有冇研究過點解會漏水?例如拉半部機出來check下

TOP