插座  入牆線也要重新拉過20A
Tom_jerry 發表於 2025-2-15 13:31



    咪講笑啦. 牆蘇去到總掣都係用20A 跳掣, 條線點會頂唔順 20A 要拉過呀!

TOP

頂到盡,冇安全冗餘,你長用唔驚?
風捲 發表於 2025-2-15 10:41



    寫得2800W 就已經係該電器的使用功率上限啦. 平時大多時間只會用更少電.

TOP

我屋企裝咗,改15A插頭

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-2-17 09:35 編輯
咪講笑啦. 牆蘇去到總掣都係用20A 跳掣, 條線點會頂唔順 20A 要拉過呀! ...
chpyeung 發表於 2025-2-17 07:22

你肯定人地個電箱一定係20A 喵常見有10A,16A,20A,32A,40A &63A...  

喵見住宅多數大總是63A ,另各單極C曲是6A/10A燈,16A/20A蘇

TOP

咪講笑啦. 牆蘇去到總掣都係用20A 跳掣, 條線點會頂唔順 20A 要拉過呀! ...
chpyeung 發表於 2025-2-17 15:22

呢道D 磚家 真係為駁宜駁,都唔係第一次
佢地根本連MCB RATING 點決定都未識同人講要換線

TOP

明明講緊住家嘢,總係有班磚家夾硬要搬地盤嘢出嚟講。

不如叫樓主申請三相電入屋,買電蒸櫃都得呀。

TOP

回覆  yesau


一般人祇接觸過室內家用級嘅
未知室外工業級嘅嘢並唔出奇

先排有隻名牌冷暖風扇出現插頭燒 ...
kanduki 發表於 2025-2-17 06:48

關咩事, 出面根本冇分住家,地盤,工業, 仲要實牙實齒講到真既一樣
信佢地一成都死

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-2-17 09:43 編輯
呢道D 磚家 真係為駁宜駁,都唔係第一次
佢地根本連MCB RATING 點決定都未識同人講要換線 ...
yesau 發表於 2025-2-17 08:48

願聞其詳

TOP

願聞其詳
Tom_jerry 發表於 2025-2-17 17:27


連換線既理由都要靠估.本身唔識既唔好教人換線

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-2-17 11:12 編輯
連換線既理由都要靠估.本身唔識既唔好教人換線
yesau 發表於 2025-2-17 10:10

叫佢搵人拉過條20A又點會教壞人 專業既事交返比持牌電工搞 會差過聽你係度老吹 你呢D就真係教壞人 固定電力裝置梗係搵人搞先至係正確

TOP