剛試下好近的用手機鏡頭影條 LED 管。

好近影的時候(見得到條管個透明罩內一粒粒 LED),係會感覺有些閃,但我覺得似係 Frame rate 問題。

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2024-6-24 23:04 編輯

講開閃,究竟閃幾快?

上網搵下,見到這簡單線路,即管試下:
https://www.analog.com/en/resources/analog-dialogue/studentzone/studentzone-january-2023.html

我用以上網頁 Fig 1 的線路(零件係求其自己手頭上有就用)。用 3x18650 供電。以我手頭上有的 LED,發覺最睇得到反應係粒 IR LED,而且將枝光管開黃光時,效果最明顯。

測試結果:
無開枝 LED 管:
(圖中黃色線係 Q1 Collector 電壓,根據這線路特性,條黃色線越跌得低,代表越光)




開黃光:




開著時,以 100Hz 閃,照計對人影響不大。

幅圖只係大約顯示光線強度變化,圖內的數值並不反映實際發出的光度。

測試時,要將枝管放到好近粒用作 Sensor 的 LED,大約 5cm,再遠小小就己經睇不到閃的反應,只會見到條黃線成一條水平線的向下跌,但不會睇到半波整流的波形。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-6-25 00:39 編輯
講開閃,究竟閃幾快?

上網搵下,見到這簡單線路,即管試下:


我用以上網頁 Fig 1 的線路(零件係求其自 ...
C_Law 發表於 2024-6-24 22:52



我見有 D 牌子話有專利可以無頻閃
但係唔理解個原理
https://www.youtube.com/watch?v=Mxlcp6Oi4yA&t=13s

之後再搵落去
人地話係因為電源果到有整流但冇濾波
所以一定係交流電 50HZ 既倍數 = 100HZ

咁如果要冇頻閃就要用恆流電路 (當然我係唔知咩黎)
不過 D 燈帶應該可以岩電壓就用得?

TOP

無頻閃嘅原理其實好簡單,調光唔用PWM,只郁供電電流/電壓就可以
最簡單咁講,12V LED燈條用隻12V DC火牛供電,串隻可變電阻喺中間已經做到無頻閃調光,只要隻火牛本身輸出嘅電壓夠穩定就點都唔會閃

TOP

無頻閃嘅原理其實好簡單,調光唔用PWM,只郁供電電流/電壓就可以
最簡單咁講,12V LED燈條用隻12V DC火牛供 ...
GD830 發表於 2024-6-25 12:20



簡單明確
不過有冇咩壞處

TOP

簡單明確
不過有冇咩壞處
doggiestyle 發表於 2024-6-26 15:50


range 窄 或成本高
PWM調光 range 寬, 成本低

TOP

range 窄 或成本高
PWM調光 range 寬, 成本低
ken2004 發表於 2024-6-26 18:58



    咁如果盞燈本身冇調光功能 ,係咪冇效

TOP

本來冇調光,何處惹塵埃?

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-6-26 22:28 編輯
本來冇調光,何處惹塵埃?
ken2004 發表於 2024-6-26 20:09



ER.........唔知喎
咁多年都係用 T5 ,唸住用到永遠 (?)
點知買開果間五金舖話唔再賣光管喎
ER............買又煩丟又煩 (垃圾徵費要 $11 丟一支喎)
咁想搵 D 好 D 既 LED 換 ,但冇咩大方向
通常都係果幾個 KEYWORD ,藍光 ,頻閃

TOP

T5 真係雞肋,換LED 管又唔得,keep又唔係

藍光 ,頻閃 普通照明或工作燈唔使理
睇書或做細微工作先揀好啲

TOP