用左PAN變貧窗口兩匹一年
冇想像中咁靜,cut車頭聲仍有,只是比定頻機柔和 ...
TH30 發表於 2022-4-18 22:57


咁真係到目標溫度, 個壓縮機都一定會熄架啦, 只係冇咁頻密姐

窗口機一定會嘈

TOP

回覆  TH30
    呢個有參考價值
MARK低先
想問埋有無高頻聲?
hehaya 發表於 2022-4-19 02:28 PM


甚麼高頻聲?我不覺
俾youtube片我參考下?

TOP

咁真係到目標溫度, 個壓縮機都一定會熄架啦, 只係冇咁頻密姐
窗口機一定會嘈 ...
lawrencelau1 發表於 2022-4-19 04:24 PM


我以為變頻是摩打會改變轉速快慢,而不是開和停,可能是我一相情願以為不會有cut車聲

TOP

我以為變頻是摩打會改變轉速快慢,而不是開和停,可能是我一相情願以為不會有cut車聲 ...
TH30 發表於 2022-4-19 20:02


屋企果部唔知係咪用得耐避震無咁好,著車會聽到少少震動共鳴聲,我經常用好低power(夏天27/凍天21), 佢個變頻係有個range, 太低會著下熄下,如果開勁啲就會連續著。

TOP

回覆 33# TH30


    舊式只有全速運轉同停機
變頻係喺佢最高同最低功率之間隨設定嘅溫度運作, 照理係唔會停機
個別型號會唔會停機就無法統計, 至少我嗰部唔會

TOP

本帖最後由 naomi 於 2022-4-19 21:45 編輯

我房用緊部一匹變頻分體
唔夠70呎其實有啲凍
停曬製冷率都幾多
我用唔正統嘅方法
用鉗錶度住電流放雪種
由原本嘅高車1000w工作電流
放到800w等佢冇咁凍
同埋停曬製冷嘅機率少好多
變成多數時間維持180w-250w低車運作
體感再舒服好多
不過會用多些少電

TOP

屋企果部唔知係咪用得耐避震無咁好,著車會聽到少少震動共鳴聲,我經常用好低power(夏天27/凍天21), 佢個 ...
kwliu 發表於 2022-4-19 08:44 PM


我較25,如果較26以上就會全程fan mode噠唔著compressor
窗口機就在飯台正上方,就咁一件薄T短打,如果較24以下體感覺得太
二來在廳對角有循環扇幫手打冷氣,三來想慳電
可能之前聽得太多變頻機點好神化左,但實際上在低製冷邊緣運作的效果並不是咁神奇

總結我都仲認為分體機比窗口機好,變頻機比定頻機好
但都受制於用法和環境,個好處既分別唔一定好明顯

TOP

變頻

TOP

以前用定頻,每晚必然:
熱醒 -> 庫被 -> 凍醒 -> 蓋被 -> 重覆
最近終於換左變頻,成晚溫度穩定舒服 ...
porkchopforever 發表於 2022-4-18 09:16


一KUM被就熱醒, 只係冷氣開唔夠大, 同係咪變頻冇關係喎. 我用左十幾年定頻, 一開得細(26度+quiet fan), 早上五六點就有機會熱醒, 但只要開25度+low fan就唔會熱醒了.

TOP

一KUM被就熱醒, 只係冷氣開唔夠大, 同係咪變頻冇關係喎. 我用左十幾年定頻, 一開得細(26度+quiet fan),  ...
myricky1 發表於 2022-4-19 22:38


問題係定頻唔開大的話個溫度上落會好大, 一定影響睡眠, 變頻可以開少少涼唔洗襟實被.

TOP