lawrencelau1 當前離線
進階會員
用左PAN變貧窗口兩匹一年 冇想像中咁靜,cut車頭聲仍有,只是比定頻機柔和 ... TH30 發表於 2022-4-18 22:57
TOP
TH30 當前離線
回覆 TH30 呢個有參考價值 MARK低先 想問埋有無高頻聲? hehaya 發表於 2022-4-19 02:28 PM
咁真係到目標溫度, 個壓縮機都一定會熄架啦, 只係冇咁頻密姐 窗口機一定會嘈 ... lawrencelau1 發表於 2022-4-19 04:24 PM
kwliu 當前離線
我以為變頻是摩打會改變轉速快慢,而不是開和停,可能是我一相情願以為不會有cut車聲 ... TH30 發表於 2022-4-19 20:02
da87 當前離線
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
屋企果部唔知係咪用得耐避震無咁好,著車會聽到少少震動共鳴聲,我經常用好低power(夏天27/凍天21), 佢個 ... kwliu 發表於 2022-4-19 08:44 PM
Ming1629 當前離線
中級會員
myricky1 當前離線
以前用定頻,每晚必然: 熱醒 -> 庫被 -> 凍醒 -> 蓋被 -> 重覆 最近終於換左變頻,成晚溫度穩定舒服 ... porkchopforever 發表於 2022-4-18 09:16
一KUM被就熱醒, 只係冷氣開唔夠大, 同係咪變頻冇關係喎. 我用左十幾年定頻, 一開得細(26度+quiet fan), ... myricky1 發表於 2022-4-19 22:38