liyee 當前離線
進階會員
TOP
Dcup 當前離線
hugo_soyin 當前離線
raylee 當前離線
唔好咁傻開壓縮機設計既野抽濕啦,又凍又無能,凍時用黎D無用 溫差是一個問題,出面大風,內部濕度只要有 ... Dcup 發表於 2022-2-23 00:02
咁凍又濕嘅天氣用壓縮機式抽濕機無用 ( Psy chart dew point ) 建議用熱石式抽濕機( desiccant wheel ) 一 ... hugo_soyin 發表於 2022-2-23 00:05
如果係車有三個方案: 1. 開冷氣, 最有效不過會好凍. 2. 開冷暖氣, 當抽濕, 效果還可以. 3. 開恆暖氣吹熱 ... kwliu 發表於 2022-2-22 16:01
白羊 當前離線
中級會員
而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況 汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。 但係用喺室內就越嚴重。 原 ... liyee 發表於 2022-2-23 08:02
一隻人 當前離線