以前回南天,牆壁出水嗰陣開冷氣抽濕功能,兩個鐘已乾爽曬。

抽濕功能,可能只係針對天氣潮濕時用。

寒冷天氣時沒有效用。

TOP

本帖最後由 Dcup 於 2022-2-23 00:05 編輯

唔好咁傻開壓縮機設計既野抽濕啦,又凍又無能,凍時用黎D無用

溫差是一個問題,出面大風,內部濕度只要有己經會咁

有人係黎個空間無開窗,點會暖過出面,同時一定有濕氣幫助結更多

一係開大個窗咪唔會囉

壓縮機抽濕低過16度效果等於廢,冬天要用熱石式的

人走左溫差少,水無咁易結好正常

唔好唔記得人類活動都有熱量...

TOP

本帖最後由 hugo_soyin 於 2022-2-23 00:16 編輯

咁凍又濕嘅天氣用壓縮機式抽濕機無用 ( Psy chart dew point ) 建議用熱石式抽濕機( desiccant wheel ) 一邊可抽濕一邊可當暖風機

TOP

除濕重點空氣流通並配合暖風機(見天上野乾衣櫃都是用這方法)

TOP

唔好咁傻開壓縮機設計既野抽濕啦,又凍又無能,凍時用黎D無用

溫差是一個問題,出面大風,內部濕度只要有 ...
Dcup 發表於 2022-2-23 00:02

原來問題系壓縮機抽濕唔得。
長知識,唔該師兄

TOP

咁凍又濕嘅天氣用壓縮機式抽濕機無用 ( Psy chart dew point ) 建議用熱石式抽濕機( desiccant wheel ) 一 ...
hugo_soyin 發表於 2022-2-23 00:05


明白,謝謝師兄

TOP

如果係車有三個方案:
1. 開冷氣, 最有效不過會好凍.
2. 開冷暖氣, 當抽濕, 效果還可以.
3. 開恆暖氣吹熱 ...
kwliu 發表於 2022-2-22 16:01

而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況
汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。

但係用喺室內就越嚴重。
原本冇水漬的地方都出現水漬。

TOP

而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況
汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。

但係用喺室內就越嚴重。
原 ...
liyee 發表於 2022-2-23 08:02


車開暖氣得係因為暖氣噴落玻璃到另內一面玻璃溫度提升同車內一樣咪冇水囉..你係屋企開暖氣升溫係升緊室內空氣..玻璃溫度都仲係室外既低溫咪加重水凝囉..

TOP

外冷內熱
加溫了室內的空氣同時自己呼出去的濕氣也不少
覺得無咁勁的在鼻子下方放一片冷玻璃觀察看甪

TOP

點解個個都講呢啲原理。

都冇一個好嘅解決方案?

TOP