alan4k 當前離線
進階會員
TOP
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
罪大惡極 當前離線
中級會員
如果唔係車用氣油, 係咪可以光明正大去買紅油? jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:46
需要實名登記嗎 罪大惡極 發表於 2021-7-26 15:50
睇樣. 有人話要證記身份証, 我念而家可能要. 你要幾多升? 但油站氣油係要打稅, 你機器用可以買D免稅果D... ... jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:52
kwliu 當前離線
有無朋友有車, 比錢你朋友抽D出嚟. 乜唔係可以用電油桶買幾升油咩? jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:42
芳張西望都有播 罪大惡極 發表於 2021-7-26 15:57
點抽? 拆後座起電油泵定係係副偈個輸油喉抽? 試過係入油個位插喉係抽唔到. ... kwliu 發表於 2021-7-26 16:06