回覆 29# eucerin06

唔該師兄。經過去問吓先。

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2021-7-26 15:47 編輯

有無朋友有車, 比錢你朋友抽D出嚟.
乜唔係可以用電油桶買幾升油咩?

TOP

如果唔係車用氣油, 係咪可以光明正大去買紅油?

TOP

如果唔係車用氣油, 係咪可以光明正大去買紅油?
jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:46



    需要實名登記嗎  

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2021-7-26 15:56 編輯
需要實名登記嗎
罪大惡極 發表於 2021-7-26 15:50

睇樣.
有人話要證記身份証, 我念而家可能要.
你要幾多升?
但油站氣油係要打稅, 你機器用可以買D免稅果D....問下D車友, 特別係貨車, 貨VAN, 佢地知邊度有得買.

TOP

睇樣.
有人話要證記身份証, 我念而家可能要.
你要幾多升?
但油站氣油係要打稅, 你機器用可以買D免稅果D... ...
jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:52


芳張西望都有播

TOP

有無朋友有車, 比錢你朋友抽D出嚟.
乜唔係可以用電油桶買幾升油咩?
jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:42


點抽? 拆後座起電油泵定係係副偈個輸油喉抽?
試過係入油個位插喉係抽唔到.

TOP

如果唔係車用氣油, 係咪可以光明正大去買紅油?
jerrychan0610 發表於 2021-7-26 15:46


紅油係油渣(diesel)

TOP

芳張西望都有播
罪大惡極 發表於 2021-7-26 15:57



    果D都黄晒啦。

TOP

點抽? 拆後座起電油泵定係係副偈個輸油喉抽?
試過係入油個位插喉係抽唔到. ...
kwliu 發表於 2021-7-26 16:06



    用咀吸。

TOP