感謝wyhui5124師兄好快手咁幫我換咗啦。

TOP

樓主已一早講咗,已拆咗兩個制,另外兩個拆唔倒,返去一睇,拆走嗰塊板已甩4個pad,而另一塊拆制時又甩一個pad,即係8個窿得3個窿有pad,其他都要補


修補完成,測試OK
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 chi333 於 2019-8-12 08:45 編輯
樓主已一早講咗,已拆咗兩個制,另外兩個拆唔倒,返去一睇,拆走嗰塊板已甩4個pad,而另一塊拆制時又甩一個pad, ...
wyhui5124 發表於 2019-8-11 21:28

請問甩pad其實可以點樣補救?
因為甩pad對小妹我都會時不時發生,但對電子野真係乜都唔知

暫時我既知識係
甩pad = 無得救

via HKEPC Reader for Android

TOP

先挖走甩pad仲剩低條電路上面好薄果層綠油(大約7-10mm焊點夠), 再用零件腳屈向電路位置, 再上鍚焊死...加多些錫..浸到就夠...焊野落錫點一熔到咁上下就好放手..*焊太耐d錫會老變亞色.同埋焊微動製好易熱到入面d膠 變得難按.

TOP

先挖走甩pad仲剩低條電路上面好薄果層綠油(大約7-10mm焊點夠), 再用零件腳屈向電路位置, 再上鍚焊死...加多 ...
dadadede 發表於 2019-8-12 09:36

感謝指教

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問甩焊點樣容易甩d?之前想幫隻DA換左粒微動,結果連個電路板個圈都搞到甩埋

TOP

請問甩焊點樣容易甩d?之前想幫隻DA換左粒微動,結果連個電路板個圈都搞到甩埋 ...
ZERO1 發表於 2019-8-15 18:14

溫度過高/時間太長都易甩
另一個最大原因係唔夠熱,但你以為甩左而夾硬扯,就...

TOP

請問甩焊點樣容易甩d?之前想幫隻DA換左粒微動,結果連個電路板個圈都搞到甩埋 ...
ZERO1 發表於 2019-8-15 18:14



    新手要自己整最安全係剪爛個微動, 一隻隻腳拆出黎
辣雞唔好買大火數,20~30火夠用有突

要完整拆有2個方法, 一個輪流加熱一左一右咁拔出黎
一個係訓低個雞咀同時加熱2點黎拔

十蚊廿蚊買塊洞洞板買D電容練習下先再打真軍會好D

TOP

請問甩pad其實可以點樣補救?
因為甩pad對小妹我都會時不時發生,但對電子野真係乜都唔知

暫時我既知識係 ...
chi333 發表於 2019-8-12 08:42


單面板,甩pad都唔係好大件事,一定救得番,用電線駁返就OK。
但如果係multi-layer嘅板(例如電腦底板),整爛左個via,好大機會駁唔番,無得救⋯⋯
所以整multi-layer嘅板拆零件時,拉零件出來時,一定要好小心,拉爛左個via或者through hole嘅話,就gg啦⋯⋯

TOP