Offer 當前離線
Moderator
回復 Offer 是啊!!我就是用了ROOT左4.03既手機,但係裝左佢既APK檔來試都是吾WORK,所以請教你將 ... edwardfcy 發表於 2013-1-17 11:59
TOP
edwardfcy 當前離線
中級會員
回復 Offer 今晚回家後再試,謝謝指點! edwardfcy 發表於 2013-1-17 13:43
dzsw299999 當前離線
Banned
回復 Offer 謝謝OFFER兄,我同樣都是iphone及電腦既WiFi試過都一樣沒問題,但唯獨是Android機就是攪不到 ... edwardfcy 發表於 2013-1-18 00:06
OFFER兄,ADHOC模式都是未成功啊!但剛剛問了店主取技術支援的聯繫方法,明天再跟技援問清楚吧! ... edwardfcy 發表於 2013-1-18 22:52