longun 當前離線
中級會員
TOP
bennyepc 當前離線
用把口識唔識整?下面師兄起碼講到個部分流程,,有乜嘢注意.呢種Diy我就認同.同埋換光管不一定要辣鷄.我就係 ... powerwhy222 發表於 2012-12-25 05:30
hirodo 當前離線
進階會員
dargon1111 當前離線
powerwhy222 當前離線
笑死人,NB換燈管唔使用辣鷄?唔用辣鷄你點焊翻條線上去ar..你發明咗黐上去ar....你試下換俾我睇....唔識就 ... bennyepc 發表於 2012-12-25 09:21
你做咗幾多日人?你買過連插頭,甚至連殼未? powerwhy222 發表於 2012-12-26 06:25
kamcm 當前離線