本帖最後由 kammoo 於 2012-1-10 18:37 編輯
同美國士丹利一樣一早改了到台灣做。
lv123 發表於 2012-1-10 18:13

我可以肯定的說,士丹利的工具是超廢的!
有錢都唔會考慮, 而且大部份都已經MIC. 並不是ROC
而且質檢完全唔掂!根本唔值得買, 送俾我都唔會再用,
我早排都買咗兩個STANLEY VISE, 賴曬野!唔好提.
我心中己 LIST咗STANLEY為最垃圾的品牌工具之一.
但唔知點解國內人當寶, 可能接觸真正好野的機會少.

TOP

回復 27# kammoo

我只有把BAHCO既鉗, 原來手鋸都咁正. 下次返香港一於入把手木鋸

TOP

MIT.........................

TOP

魚仔士巴拿,我都有幾支,(你圖中的不同尺寸的都有,除咗把電鎳膠柄外)
日本貨,還有老豆淨落幾把德國/美國貨 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 17:01

你呢款大口昔士我用過二次,係D師兄弟嘅,一齊做嘢時攞過嚟用下,係好方便,真係可以最少帶少一把昔士出勤,足輕二磅都有,值得擁有,可惜我話買話買,一直到e家都冇買,家下連金師兄都話好,睇嚟真係要去揾下買返支,師兄响邊度有賣呢?要幾銀呀?
我又唔介意用平嘢,最緊要對工作上有適合的貢獻,平貴都係咁用買緊要稱職. 平價工具都有D有好表現,貴價工具又唔係全部都物有所值的,睇各人接受程度啦

TOP

本帖最後由 mansme 於 2012-1-10 23:33 編輯
回復  kammoo

我只有把BAHCO既鉗, 原來手鋸都咁正. 下次返香港一於入把手木鋸 ...
ginastar 發表於 2012-1-10 18:38

我都有三把BAHCO既鉗,會唔會有一支與係相同?幾把鉗設計上係好好用(對於我),一把超大口鉗,而另外兩把付有彈弓片 , 彈弓片可以用可以唔用,衹要將彈弓片撥左或撥右就可選擇嗰把鉗識唔識得飯來張口
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我可以肯定的說,士丹利的工具是超廢的!
有錢都唔會考慮, 而且大部份都已經MIC. 並不是ROC
而且質檢完全唔 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 18:22


士丹利的工具唔係好選擇, 除非無得用都唔會揀佢 ,但都好似唔係好平

TOP

士丹利的工具唔係好選擇, 除非無得用都唔會揀佢 ,但都好似唔係好平
mansme 發表於 2012-1-10 23:37



    油麻地大德好似重有幾件士丹利係Made in USA既.

TOP

本帖最後由 ginastar 於 2012-1-11 11:01 編輯

回復 35# mansme
我果把咁樣, 阿爸時代留低, 我諗都幾十年
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

油麻地大德好似重有幾件士丹利係Made in USA既.
funfunhk 發表於 2012-1-11 08:41

我早二個月經過上去行咗轉, 都有留意到吊响度有支好長嘅按壓鑼絲批係Made in USA,支嘢好經典下呢D手動工具古老得嚟都幾實用

TOP

回復  funfunhk
我果把咁樣, 阿爸時代留低, 我諗都幾十年
ginastar 發表於 2012-1-11 10:37


bahco 平鉗 靚嘢喎,早期的bahco 平鉗相信一定唔會台灣製啩.
你亞爸買工具好有品味,雖然係貴少少,值得嘅

TOP