魚仔士巴拿,我都有幾支,(你圖中的不同尺寸的都有,除咗把電鎳膠柄外)
日本貨,還有老豆淨落幾把德國/美國貨 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 17:01 
你呢款大口昔士我用過二次,係D師兄弟嘅,一齊做嘢時攞過嚟用下,係好方便,真係可以最少帶少一把昔士出勤,足輕二磅都有,值得擁有,可惜我話買話買,一直到e家都冇買,家下連金師兄都話好,睇嚟真係要去揾下買返支,師兄响邊度有賣呢?要幾銀呀?
我又唔介意用平嘢,最緊要對工作上有適合的貢獻,平貴都係咁用買緊要稱職. 平價工具都有D有好表現,貴價工具又唔係全部都物有所值的,睇各人接受程度啦 |