回復 31# seven3137


一套都幾貴下,成2千幾
未夠原動力買一套
打算先買個身同起子頭頂住引先
扑頭就用果個先買果個

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 33# seven3137


Wera卜批 4xx-5xx到 旺角有現貨
但又到3分頭無單買
唔通個天都要甘毒我,係要我買一set
甘你點買3分頭?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

散買原廠頭
好鬼貴:funk:
http://www.worldcycle.co.jp/item/43613.html
用其它品牌鬆得好勁?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 37# seven3137


好落開去問下有無散買3分頭
順便睇真D 二分有幾細支
無得配頭可能要降低要求買2分

TOP

有無師兄可以講下PB Swiss這個品牌呢?
seven3137 發表於 2011-4-23 17:03


師兄想知邊方面?

Swiss tools 的批我用緊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP