單面板,一般用都ok,買一卷吸錫帶,3mm(~5mm)x1.5m 約十五元, 清走舊錫才焊,重近焊過,
新手,我以前都係,第一份工係工廠的工程部工作一個什麼都不懂的技術員.一用就Weller, 工具又齊,.... 支雞插了電要比時間佢升温,等5~10分鐘,買多舊焊錫用的海綿,濕水用,吸滿水之後,倒走多出的就ok. 支雞夠温,熔少少錫,之係,好快咁點一點濕海綿,主要係清一清走上一次的老錫,舊錫. 清走了之係,加少少新錫到雞咀,之係
才去再焊點來焊錫.一手錫線,一手雞咀. 右手落咀到焊位先.左手才伸入錫線.
好似兩手畫圓/畫心 型咁,見到錫線熔就可以畫了,上至下,一左一右,完成之係成個pad位就滿錫了....大致上係咁. |