回覆 290# TDA1521A
謝謝,
"4x1.5mm2次" 中的4應是指4條端子線,每端子線要1.5mm2次,這粗度也可推壓縮機
我入牆4條經量度也有2.5mm2次,最少可推一匹了

TOP

回覆 291# laucc
2匹應該都得,我另一部2匹分體都係用1.5mm,正常使用中,電線冇發熱

TOP

依我30幾年冷气经驗
建議吾好diy
因為衰梗
stamp 發表於 2020-3-23 21:18

請問師傅,依家市面上一 喵分體機好?
慳電得嚟,製冷又唔太差?

屋企舊機太食電,而且上年開始,壓縮機風扇間唔中有怪聲。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 3K 於 2020-4-23 14:18 編輯
請問師傅,依家市面上一 喵分體機好?
慳電得嚟,製冷又唔太差?

屋企舊機太食電,而且上年開始,壓縮機 ...
mdws2002 發表於 2020-4-23 11:14


數據嘅嘢....
慳電睇一睇 製冷效能 Btu / W , 同耗電W 。
除一除個COP 值就知。

暫時我收集嘅數據就係大金FTXZ25NV1B最高效能比,
410W製8500Btu(2.491kW) 不過成2萬同埋超大室外機。
基本原理唔難明,高效能其中一個因素係更多銅喉更大散熱排。

次一級慳電就600W製8500Btu冷嘅FTXS25EVMA8
同埋 610W製8500Btu冷嘅FTHM25RV1N ,呢兩個型號相對合理價$5xxx , 而其他窗分平均一匹都要用 800W-900W左右電

TOP

數據嘅嘢....
慳電睇一睇 製冷效能 Btu / W , 同耗電W 。
除一除個COP 值就知。

暫時我收集嘅數據就係大 ...
3K 發表於 2020-4-23 12:57

我上年去大金showroom 睇1過部 sakura當時問過同另外部r32. 有乜唔同
果時佢話係日本機同埋兩皮野外,唔知原來咁慳電。

不過室外機係好鬼大

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

數據嘅嘢....
慳電睇一睇 製冷效能 Btu / W , 同耗電W 。
除一除個COP 值就知。

暫時我收集嘅數據就係大 ...
3K 發表於 2020-4-23 12:57

多謝師兄意見,Bookmark先,日後參考一下。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 eh 於 2020-4-24 02:17 編輯
有D錢唔係咁樣慳架, 窗口機你都要搞半個月...
更何況分體,
有機會個壓縮器有問題令到部機嘈...
正路保養都 ...
revol519 發表於 2020-3-23 19:33


駁唔到, 但係樓主又裝到
而家都唔知邊個笑

TOP

本帖最後由 3K 於 2020-4-24 22:05 編輯
駁唔到, 但係樓主又裝到
而家都唔知邊個笑
eh 發表於 2020-4-24 01:51

唔知30年OCF 會唔會做咁足呢
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

買咗個温度計,試埋温差,出入風相差9.4度,正唔正常?
出風

回風
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

買咗個温度計,試埋温差,出入風相差9.4度,正唔正常?
出風

回風
9sea君 發表於 2020-4-24 16:51



    變頻機應該唔係行定?

TOP