laucc 當前離線
初級會員
TOP
TDA1521A 當前離線
中級會員
mdws2002 當前在線
Moderator
依我30幾年冷气经驗 建議吾好diy 因為衰梗 stamp 發表於 2020-3-23 21:18
3K 當前離線
SE
進階會員
請問師傅,依家市面上一 喵分體機好? 慳電得嚟,製冷又唔太差? 屋企舊機太食電,而且上年開始,壓縮機 ... mdws2002 發表於 2020-4-23 11:14
556556bt 當前離線
特級會員
數據嘅嘢.... 慳電睇一睇 製冷效能 Btu / W , 同耗電W 。 除一除個COP 值就知。 暫時我收集嘅數據就係大 ... 3K 發表於 2020-4-23 12:57
eh 當前離線
有D錢唔係咁樣慳架, 窗口機你都要搞半個月... 更何況分體, 有機會個壓縮器有問題令到部機嘈... 正路保養都 ... revol519 發表於 2020-3-23 19:33
駁唔到, 但係樓主又裝到 而家都唔知邊個笑 eh 發表於 2020-4-24 01:51
9sea君 當前離線
買咗個温度計,試埋温差,出入風相差9.4度,正唔正常? 出風 回風 9sea君 發表於 2020-4-24 16:51