指示燈係比你夜晚無光時知道個制係邊度.
好似呢款.. 係燈曲?
jerrychan0610 發表於 2026-5-7 15:06


如之前所講, 燈曲係要雙極開關(即 L, N 線同時開/關), 重點不在指示燈. 普通燈掣只有火線開關, 有指示燈都唔代表佢就係燈曲, 要睇埋面板後方提供的接點.

TOP

我用羅格朗, 單刀, 齋 L 線, 有指示燈的

買呢 d 野逃佬啦, 唔好去 SSP 比人湯. 逃佬唔係淨得山寨野, 合規大牌一樣有

e.g. "一位单控带LED指示灯"
Miipp 發表於 2026-5-8 09:30


淘佬都唔係平好多啫. SSP 即買即有唔洗等, 當然睇你揾邊間啦.

TOP

燈曲9成9係面有寫幾多A,你張圖唔係,但你係鴨記睇嘅係有寫幾A  ...
Tom_jerry 發表於 2026-5-8 09:51


燈掣 by default 應該係 10A, 唔會特別寫出來 (但通常你會見後面塊底會刻住 250V 10A 字樣.)

至於燈曲, 一般有分 20A, 32A, 45A 等.  A 數大的貴好多.

TOP

如之前所講, 燈曲係要雙極開關(即 L, N 線同時開/關), 重點不在指示燈. 普通燈掣只有火線開關, 有指示燈 ...
chpyeung 發表於 2026-5-11 14:21



    根本俾香港啲所謂師傅 講壞曬
有燈嘅曲架掣  就叫做燈曲!
冇燈嘅 曲卡掣  就係只係叫做曲卡掣.

講下講下   後來曲架掣又講咗變成燈曲. 根本就係錯

TOP

淘佬都唔係平好多啫. SSP 即買即有唔洗等, 當然睇你揾邊間啦.
chpyeung 發表於 2026-5-11 14:25


嗯, 你說得很對

TOP