觸手可及, 點搞都得啦, 無難道

我屋企火柴盒冷氣台, 兩匹機, 一塞一定要俾錢

TOP

隻窗關得到?
chpyeung 發表於 2025-5-12 04:31



兩隻窗都開到不過好少開
左邊隻窗  緊緊去到水喉邊

TOP

你呢個位置可以直接安裝呢個款既接水盤
不過呢個款而家淘寶得好少店有賣,有貨都賣到貴晒
我以前買過2個, ...
alax 發表於 2025-5-12 08:52



    呢種水兜,係跟機開箱有送的。

TOP

呢種水兜,係跟機開箱有送的。
killer_queen 發表於 2025-5-15 01:45

跟機送果啲係橫去水口嫁
我貼呢款係向下去水口

via HKEPC Reader for Android

TOP

係2月屋企裝修, 3部窗口機係裝修師父裝, 到4,5月開始用冷氣, 用到7月有2部開始係向街個角滴水,call裝修師父上黎, 佢用玻璃膠封住小水盤同機底之間個位, 問題暫時解決, 但過幾星期又係同一位置滴水, 最後都係自己用樓主方法, 下面加個漏斗接水去水喉度

TOP

冷氣機滴水救星
屈臣氏蒸餾水水樽
之前用原裝方碟仔冇塞到
唔知點解啲水 滴曬出嚟


...
HK2046 發表於 2025-5-10 23:43


我同師兄做法差不多,
強磁石+漏斗+魚絲
(鴨記+Aeron)
用左3年仲服役中!

TOP

用魚絲代替索帶會唔會好啲?

TOP

本帖最後由 alax 於 2025-5-15 15:10 編輯
用魚絲代替索帶會唔會好啲?
woody_world 發表於 2025-5-15 13:11

唔會,要耐用就用銅線
但問題個水樽都係膠,晒得耐都係會變脆

via HKEPC Reader for Android

TOP

係2月屋企裝修, 3部窗口機係裝修師父裝, 到4,5月開始用冷氣, 用到7月有2部開始係向街個角滴水,call裝修師父 ...
Vincent2006 發表於 2025-5-15 04:20


師傅應該同你封咗個盤底去水窿等佢風車葉打蒸發
我哋epc呢度最多人反對咁做法
因為風扇葉後面好快就會生曬瘦
架機散開嘅機會就快過人哋

如果你住喺赤柱or半山好開揚 嘅地方
唔潮濕 塞住到好啲  冇乜所謂
如果你住喺深水埗塞住真係快啲爛

TOP

本帖最後由 Nightcatcat 於 2025-5-15 16:48 編輯
係2月屋企裝修, 3部窗口機係裝修師父裝, 到4,5月開始用冷氣, 用到7月有2部開始係向街個角滴水,call裝修師父 ...
Vincent2006 發表於 2025-5-15 12:20

我都有你的情況,因為機身是稍斜向下安裝,所以水兜會不平衡而斜向街外,啲去水就不能完全流入中間兜咀和去水喉,所以有水從兜邊滴出來。
最後我把少量抹手紙,攝入水兜裡近街外那邊,啲紙索淋水後,啲水就能夠回流到水兜咀了,之後也沒有再滴水出街了。

via HKEPC Reader for Android

TOP